سید صالحی: هنوز هم ضد حمله اصلی‌ترین حربه ایران است/ سید حسین حسینی در تراز جهانی بود

سیدمهدی سید صالحی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی به رکنا گفت: تیم ما نسبت به بازی اول مقابل اروگوئه تغییراتی را داده بود و عملکرد بهتری هم داشت. سیستم 4-1-4-1 هم که سرمربی تیم ملی به آن اصرار دارد باید ابتدا ابزارش را فراهم کرد و سپس از بازیکنان اجرای آن را خواست. در بازی مقابل سنگال و در نیمه اول ما بازی با کیفیتی از خود ارائه ندادیم و تفکر غالب ایران دفاع در زمین خود بود که با توجه به ذهنیت کی روش مورد عجیبی نبود و می‌توان آن را حدس زد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم ضدحمله حرف اول و آخر را می زد و وقتی تنها تیم ما به گل رسید کمی حالت خوب تهاجمی را با خود داشتیم. البته نیابد از سیوهای عالی دروازه‌بان تیم در نیمه نخست گذشت که تیم ما را در بازی نگه داشت. کی روش با آوردن سردار در نیمه دوم و تغییرات دیگر روند بازی را به سود ما کرد و نکته مهم بازی مقابل سنگال این بود که وقتی تیم ملی از تیمی با عنوان قهرمان قاره سیاه گل دریافت می‌کند بازی را رها نکرده و مجدد کامبک می‌زند. این واقعیت می‌تواند به تیم ما در مقابل انگلستان و تیم‌های دیگر کمک کند.

مهاجم اسبق سرخابی‌های پایتخت افزود: ما باید تمام حواشی را کنار گذاشته و فقط به فکر جام‌جهانی باشیم. ما فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و اگر چه به عنوان یکی از زودترین صعودها به قطر رفتیم ولی وجود برخی حواشی باعث شد تا زمان را مفت از دست داده و فقط به 2 بازی مقابل اروگوئه و سنگال بسنده کردیم. هم بازی مقابل سنگال و هم بازی مقابل اروگوئه روحیه تیم ما را در آستانه جام‌جهانی بالا برد و برخی از بازیکنان حالا با دیگاهی کاملا متفاوت به بزرگترین رویداد فوتبالی جهان فکر خواهند کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 829007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟