پادشاه اولدترافورد در آستانه بازگشت به خانه؟

به گزارش رکنا، اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد فاش کرده در آستانه بازگشت به اولدترافورد بوده اما باشگاه مخالفت کرده است. مرد فرانسوی که برای 5 فصل پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد حمایت سرالکس فرگوسن را در این موضوع پشت خود داشته. کانتونا در گفت و گو با اتلتیک گفت: فصل گذشته به باشگاه گفتم مسیر خود را تغییر دهند. اد وودوارد در کار بازاریابی فوق‌العاده است، اما در فوتبال نه. یونایتد باید یک مدیر و یک مسئول بازاریابی و یک رئیس فوتبال داشته باشد. کسی که مسئول تمامی تصمیمات در زمینه فوتبال باشد. برای همین به آن‌ها توصیه کردم من را به عنوان مدیر فوتبالی باشگاه انتخاب کنند.

کانتونا ادامه داد: چندین بار دیدار داشتم، اما آن‌ها قبول نکردند. به نظرم من یا هر کسی دیگر، یونایتد باید یک مدیر فوتبالی داشته باشد. اگر کسی از باشگاه باشد خیلی بهتر است، کسی که اینجا و فوتبال را می‌شناسد. اما آن‌ها مرا نمی‌خواستند، آن‌ها نمی‌خواستند من مدیر باشگاه شوم. هواداران باید این را بدانند که من تا منچستر سفر کردم و با آن‌ها صحبت کردم تا دهه‌های بعدی فوتبال یونایتد با موفقیت باشد، اما آن‌ها این را نخواستند!

کانتونا درباره موضع سرالکس در این موضوع گفت: اول از همه سرالکس فرگوسن را دیدم. به نظر او این موضوع خوبی بود. سرالکس مرا به اد وودوارد معرفی کرد. از اینکه نتوانستم به باشگاه کمک کنم احساس گناه می‌کنم. من سعی خودم را کردم، تصمیم با آن‌ها بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 828574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟