تن هاگ: منچستریونایتد و آرسنال تاریخ باشکوهی دارند/ به فلسفه «سر آلکس» احترام می‌گذاریم

به گزارش رکنا، تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر جزیره به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی منچستر یونایتد و آرسنال امشب (یکشنبه) ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود.

به نقل از منچستر ایوینگ نیوز، اریک تن‌هاگ به طور منظم با اسطوره منچستریونایتد سر الکس فرگوسن گفت‌وگو می‌کند، اما مشتاق این است که این باشگاه به جای گذشته به آینده نگاه کند.

حضور فرگوسن در هیات مدیره یونایتد و روی سکوهای اولدترافورد پس از بازنشستگی از سرمربیگری، موضوعی ثابت برای صحبت بوده است. زیرا سرمربیان اسبق مانند دیوید مویس و اوله گونار سولسشایر به شدت به این مرد اسکاتلندی تکیه داشتند، در حالی که ژوزه مورینیو می‌خواست راه جدیدی را ایجاد کند.

او در مورد رقابت با آرسنال به Sky Sports گفت: می‌دانم هر 2 تیم از تاریخ باشکوهی برخوردار هستند و همیشه بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشته‌اند اما اکنون باید در خصوص بازی امشب (یکشنبه) صحبت کنیم. امیدوارم بازی جذابی داشته باشیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد فرگوسن افزود: کاری که آرسن ونگر در آرسنال انجام داد عالی بود، من واقعاً به فلسفه او احترام می‌گذارم، اما باعث تمام این موارد "فرگی" بود.

این مربی هلندی در مورد رابطه فعلی خودش با موفق‌ترین مربی یونایتد فرگوسن گفت: من با سرالکس صحبت می‌کنم و ما از این موضوع خوشحالیم، اما اکنون باید آینده جدیدی بسازیم، این مساله نیز واضح است.

همچنین از تن‌هاگ خواسته شد که بین کاپیتان‌های بزرگ گذشته یونایتد و آرسنال، روی کین یا پاتریک ویرا یکی را انتخاب کند و او به این نکته شاره کرد که پاسخ او روی کین است.

انتهای پیام/

کدخبر: 822251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟