تکلیف ریاست سازمان لیگ مشخص شد

به گزارش رکنا، روز بیستم تیر ماه بود که حیدر بهاروند از مسئولیت خود در سازمان لیگ کنار رفت و پس از آن با حکم میرشادماجدی سرپرست سازمان لیگ، محمدرضا کشوری‌فرد به عنوان سرپرست جدید این سازمان انتخاب شد.

البته بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب منصور قنبرزاده به عنوان نایب رییس دوم، پیش‌بینی بر این بود همزمان با ورود مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده هم راهی سازمان لیگ شود و اداره این سازمان را برعهده بگیرد.

اما گویا منصور قنبرزاده به دلیل فعالیت در بخش ورزشی وزارت نفت، تمایلی چندانی به ریاست سازمان لیگ ندارد و برای اینکه منع قانونی بر سر راه ادامه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایجاد نشود، به مهدی تاج پیشنهاد داده شخص دیگری را رییس سازمان لیگ کند.

به همین دلیل با تصمیم اعضای هیات رییسه قرار بر این شده تا پس از جام‌جهانی 2022 قطر کشوری‌فرد همچنان به عنوان سرپرست سازمان لیگ به فعالیت خود ادامه دهد تا پس از آن مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد این پست مهم بهترین تصمیم‌گیری را اتخاذ کنند.

البته برگزاری مجمع عمومی سامزان لیگ و انتخاب اعضای هیات رییسه این سازمان نیز موضوع مهمی است که برای انتخاب رییس سازمان تاثیرگذار خواهد بود. در شرایط کنونی قنبرزاده به صورت نیمه وقت تمامی کارهای مربوط به برگزاری لیگ و تعامل با تیم ملی را برعهده دارد و آنها را به خوبی رصد می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 828381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟