واکنش عجیب پیشکسوت سابق استقلال به پیروزی ایران مقابل اروگوئه: این نتیجه ارزشی ندارد!

صادق ورمزیار در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی برابر اروگوئه به خبرنگار رکنا، گفت: بازی ایران و اروگوئه را دیدم و به نظر من نباید به پای کادر فنی این نتیجه را نوشت اما یک نظمی در تیم وجود داشت و واقعا مشخص بود کار کادر فنی بوده است. ضمن اینکه قبلا هم تیم همین شرایط را داشت و در مرحله گروهی ترکیب فنی ما همین بود و حالا ما باید حمایت کنیم و تمام کسانی را که برای این تیم زحمت کشیدند از آن‌ها ممنونیم. باید تا بعد از جام جهانی حمایت کرده و آن وقت تحلیل کنیم.

وی ادامه داد: بحث  کی روش را من الان ندارم و ممکن است عدم استفاده از بازیکنان اصلی در نیمه اول به دلیل خستگی بوده و یا کادر فنی این را خواسته است. اما در بازی‌های دوستانه ملاک پیدا کردن نقاط ضعف و قوت است و در این بازی هم زمانی که این بازیکنان اصلی به زمین آمدند بازی شکل خودش را پیدا کرد. طارمی ، انصاری فرد و قلی زاده هم ریتم تیم را خوب کردند و شکل خط حمله ما بهتر شد و مقداری اعتماد به نفس در بازی ما به وجود آمد و گل زدیم.

مدافع اسبق تیم ملی در خصوص بازی با سنگال عنوان کرد: من فکر می‌کنم بازی با سنگال یک بازی فیزیکی است و مشکل‌تر از بازی با اروگوئه باشد. این تیم فوتبالی مبتنی بر تکنیک و قدرت بدنی داشت و سنگال فقط قدرت بدنی دارد و برای ما سخت‌تر است. ولی باز هم می‌گویم این بازی از نظر ارزش امتیازی آن شرایط لازم را ندارد و ما فقط باید نقاط قوت و ضعف را پیدا کنیم. شما ببینید در بازی‌های دوستانه این چند وقت، آمریکا به ژاپن هم باخته که ملاک نتیجه نبوده و نباید ما در باد این برد بخوابیم و سرمست آن باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟