اطری: نتوانستم در کشتی فینال خودم را جمع و جور کنم/ مسئولان تا الان حمایت چندانی نکرده‌اند

رضا اطری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با ارائه عملکردی خوب تیم ایران را نایب‌قهرمان کنیم. خوشحالم از اینکه من هم مدال نقره گرفتم و آن را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. 

وی درباره اینکه از نتایج خودت راضی بودید یا خیر، گفت: کشتی‌های خوبی گرفتم اما در فینال شرایطم بد شد و نتوانستم خودم را جمع کنم و کشتی از دستم در رفت. امیدوارم سال آینده خیلی خوب تمرین کنم چون امسال تمرینات زیادی نداشتم و از آمادگی بالایی برخوردار نبودم.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی جهان تصریح کرد: امیدوارم این مدال سکوی پرتابی برای موفقیت‌های بیشتر من در آینده باشد تا بتوانم این حریفم را شکست دهم. متاسفانه در فینال تمرکزم را از دست دادم چون اولین بار بود به فینال مسابقات جهانی می‌رفتم و تمام تلاشم این است تا در سال 2023 به مراتب نتایج بهتری نسبت به سال 2022 برای کشور عزیزم به دست بیاورم.

اطری در مورد استقبال عالی مردم از آن‌ها گفت: خیلی خوب است و باعث می‌شود روحیه ما بالا برود، البته این نتایج کار ما را برای سال آینده سخت‌تر می‌کند اما امیدوارم باز بتوانیم با درخشان خودمان مردم را خوشحال کنیم. از مسئولان توقع داریم حمایت بیشتری کنند اگر چه تا الان مورد توجه قرار نگرفته‌ایم و باید مورد حمایت واقع شویم تا بتوانیم بهتر از این نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟