آغاز لیگ‌ کاراته وان سری آ از اول مهر به میزبانی ترکیه

 به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سومین مرحله از رقابت‌های لیگ‌ جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۲ روزهای یک تا ۳ مهر ماه( ۲۳ الی ۲۵ سپتامبر) در کوجالی ترکیه برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها ۱۰۹۰ ورزشکار از ۷۴ کشور ثبت‌نام کرده‌اند که ترکیه با ۱۳۶ ورزشکار، ایران با ۱۲۷ و ایتالیا با ۹۷ ورزشکار کشورهایی هستند که بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسابقات در بخش کومیته، کاتا انفرادی و کاتا تیمی برگزار می‌شود و ورزشکارانی که رنکینگ جهانی آن‌ها بالای ۳۲ است می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین حداکثر جدول‌های این مسابقات ۹۶ نفره است و به صورت حذفی برگزار خواهد شد.

اولین مرحله لیگ کاراته‌وان سری آ در سال ۲۰۲۲ در پامیلونا اسپانیا و دومین مرحله در قاهره مصر برگزار شد. سومین مرحله نیز در کوجالی ترکیه پیگیری خواهد شد که پنجشنبه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۷:۳۰ وزن‌کشی و سپس قرعه‌کشی مسابقات انجام می‌شود.

روز جمعه یک مهر ماه از ساعت ۹:۳۰ مسابقات کاتا انفرادی بانوان، کاتا تیمی آقایان، کومیته اوزان ۶۸- ، ۶۸+ بانوان و اوزان ۷۵- ، ۸۴- ، ۸۴+ آقایان برگزار خواهد شد و روز شنبه 2 مهر از ساعت ۹:۳۰ مسابقات کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان و کومیته اوزان ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۱- بانوان و اوزان ۶۰- ، ۶۷- آقایان پیگیری خواهد شد. همچنین روز یکشنبه ۳ مهر نیز رقابت‌های مرحله نهایی کسب مدال برنز و فینال تمامی رده‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 827462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟