اظهارات متاثرکننده نایب قهرمان جهان؛ از تخلیه سالن ورزشی تا گم شدن کفش 7 میلیونی+تصاویر

علی میری در گفت‌وگو با رکنا، با اشاره به اینکه سالن وزنه‌برداری هیات آذربایجان غربی توسط رییس تربیت بدنی استان ارومیه تخلیه شده است، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی و در شرایطی که در حال عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین بودیم، تربیت بدنی شهرستان ارومیه بدون اجازه وارد حریم شخصی ما شد و کل اموال این هیات را به بیرون ریختند و حتی از این بدتر به اموال شخصی و خصوصی ورزشکاران هم آسیب بدی وارد کردند.

وی افزود: حتی من 2 جفت کفش داشتم به ارزش هفت میلیون تومان که متاسفانه این کفش‌ها هم گم شده است. با وجود این اتفاق اما رییس تربیت بدنی استان ارومیه پاسخگوی این همه بی‌احترامی نیست. افرادی که قدر قهرمانان را نمی‌دانند هیچ جایی در بدنه ورزش ندارند.

1

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان تصریح کرد: پس از تخلیه سالن، حدود 4 روز است تمرینی نداشته‌ام و در کنار آن هم 3 نفر از بچه‌های ما باید به المپیاد قهرمانی نونهالان کشور اعزام شوند که با این اتفاق شرایط برای تمرین آن‌ها مهیا نشده است. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و همچنین استانی استان ارومیه به این مساله ورود کنند تا دیگر چنین اتفاقاتی برای ورزشکاران ما رخ ندهد. بالاخره وزنه‌برداری جزو رشته‌های پر مدال تاریخ ورزش ایران در المپیک است و بروز این اتفاقات خیلی وجهه قشنگی برای ما ندارد. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ورزشکاران مانند سربازانی هستند که برای این مرز بوم زحمت می‌کشند تا پرچم کشور را بالا نگه دارند. بالا نگه داشتن پرچم ایران هم آرزوی قلبی خیلی از شهدا بوده که بابت آن به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

میری در پایان گفت: من در سال 2017 در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری حضور داشتم و اتفاقأ در آن مسابقات توانستیم همراه با تیم ایران در خاک آمریکا با جام قهرمانی به ایران بازگردیم. اما متاسفانه یکسری اشخاصی در ورزش حضور دارند که شان و شخصیتی برای ما قهرمانان قائل نیستند و آن وقت مسئولان گلایه دارند که چرا روز به روز ورزش کشور از حضور قهرمانان در حال ریزش است.

2

انتهای پیام/

کدخبر: 826764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟