عنایتی: با احترام به مردم فهیم آبادان به صنعت نفت پاسخ منفی دادم/ برای خودم برنامه ویژه‌ای دارم

رضا عنایتی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص پیشنهاد هدایت صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اول از همه خبر رفتن من به امارات و هدایت یک تیم از لیگ این کشور دروغ محض بود و من برای کار شخصی به دبی رفته بودم. در ادامه مسئولان محترم صنعت نفت آبادان به من پیشنهاد هدایت این تیم را دادند که واقعا برایم افتخاری بود. اما به دلیل اینکه من برای خودم برنامه ریزی مشخصی در ادامه مسیر مربیگری دارم از هوادران این تیم هم عذرخواهی کرده و باید بگویم قصه من و تیم محبوب صنعت نفت به جایی نرسید.

وی ادامه داد: این تیم واقعا ریشه‌دار و شناخته شده و پر هوادار است و برای هر مربی کار کردن با صنعت نفت افتخار است. در این برهه از زمان من سخت مشغول برنامه‌ریزی دیگری برای خودم هستم و متاسفانه نشد که کنار این تیم باشم. من عجله‌ای برای مربیگری ندارم و هنوز با هیچ تیمی هم به توافق نرسیده و اصلا صحبت نکرده‌ام. باید یک ساختار مناسب را پیدا کرده و بی‌گدار به آب نزنم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست تیم و وضعیت این تیم در آستانه جام جهانی افزود: باید به لیست کی روش احترام گذاشت و از حواشی پرهیز کرد چون معمولا همه لیست‌ها نقایصی دارد. باید همه دست به دست هم بدهیم و از این تیم حمایت کنیم و از اسکوچیچ هم ممنون هستیم که تیم را در شرایط سخت به جام جهانی برد و خود او می‌داند که کار حرفه‌ای مربیگری همین است. روزی به یک تیم می‌روی و روز دیگر از همان تیم باید خارج شوی. همه از کی روش حمایت می‌کنیم تا تیم بدون حاشیه به جام جهانی برود. به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشته و اجازه بدین وارد مسائل اینچنینی نشوم.

انتهای پیام/

کدخبر: 826509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟