دروازه‌بان اسبق پرسپولیس: بیرانوند سنگربان شماره یک تیم ملی در جام جهانی است

مهدی واعظی  در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در هفته‌های نخست نتوانست آنطور که از این تیم توقع داشتیم نتیجه بگیرد و این موضوع باعث اعتراض برخی از هواداران نیز شد، اما طبیعی است تیمی که نو نوار شده و تغییرات زیادی در خود داشته است زمان می‌برد که بتواند به هماهنگی برسد. همه به خوبی شاهد بودیم که پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و حالا در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. 

وی در خصوص عملکرد بیرانوند در درون دروازه این تیم بیان کرد: یکی دیگر از نقط ضعف پرسپولیس در فصل گذشته دروازه این تیم بود که بلای جان پرسپولیس شد. با بازگشت بیرانوند و با توجه به تجربه‌ای بالای این دروازه‌بان و اعتماد به نفس و ارتباطی که با سایر بازیکنان دارد توانسته نقطه ضعف تیم را تبدیل به نقطه قوت کند و عملکرد وی و خط دفاعی به خوبی بیانگر این موضوع است. 

سنگربان اسبق پرسپولیس در خصوص خط حمله این تیم و درخشش لوکادیا و حضور دیاباته نیز گفت: پرسپولیس در فصل گذشته در خط حمله که مدت‌ها نقطه قوت این تیم بود زور چندانی نداشت و مهاجمان تیم علی‌رغم شایستگی که داشتند نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به جایی بگذارند و همین موضوع باعث بروز مشکل در تیم شده بود. لوکادیا یک مهاجم با کلاس جهانی است که تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای موفقیت به آن نیاز دارد و علی‌رغم اینکه این مهاجم هنوز به مرز آمادگی نرسیده است ولی نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است و همین موضوع باعث محبوبت ویژه او در میان هواداران شده است. دیاباته هم بازیکن خوبی است و شایستگی‌های خود را نشان داده و همه به آن آگاه هستیم امیدوار در این ایام تعطیلی لیگ فرصت را غنیمت شمرده و به مرز آمادگی برسد تا شاهد زوج دیاباته و لوکادیا در خط حمله باشیم.

واعظی در پایان در مورد دروازه‌بان‌های دعوت شده به اردو تیم ملی اظهار داشت: بیرانوند در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشت و جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کرده است. با توجه به بازگشت وی به لیگ برتر و عملکرد قابل قبولی که داشته فکر می‌کنم وی سنگربان شماره یک تیم ملی در مسابقات باشد. حسین حسینی نیز در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و فکر می‌کنم وی نیز در جام جهانی باشد از بین نیازمند و عابدزاده نیز فکر می‌کنم یکی راهی قطر خواهد شد اما من معتقدم سنگربان ایران در جام جهانی کسی جز بیرانوند نخواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 826422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟