قاسم‌پور: حریف من حیله‌گر بود/ کاکس:از هیچ چیز پشیمان نیستم

به گزارش رکنا، کامران قاسم‌پور با پیروزی 2 بر صفر مقابل جدن کاکس (آمریکا) در یکی از 3 فینال سبک آزاد روز شنبه، هشتمین روز از مسابقات قهرمانی جهان، به عنوان قهرمان وزن 92 کیلوگرم بار دیگر در بلگراد به تشویق تیم  ایران پرداخت.

قاسم‌پور قهرمان 2 دوره زیر 23 سال آسیا و جهان که اولین قهرمانی بزرگسالان جهان را در سال 2018 به دست آورد، پس از پایان مسابقه گفت: امیدوارم این موضوع روحیه مردم ایران را که چند روزی است که از شروع مسابقات در انتظار مدال طلا هستند، بالا برده باشد. 

وی گفت: حریف من حریف بسیار تکنیکی و حیله‌گر بود. من حتی یک امتیاز مقابل او را از دست ندادم که می‌توانست من را در خطر از دست دادن طلا قرار دهد. خوشحالم که آمادگی من برای این مسابقه باعث شد تا مدال طلا را کسب کنم.

همچنین جیدن کاکس گفت: من فقط می‌خواستم حملات زیادی را کنار هم بگذارم زیرا من به آن فشار می‌آوردم تا چیزی به دست بیاورم. این احتمالاً بیشترین کاری است که بدون کسب امتیاز انجام داده‌ام، که گواهی بر او و توانایی کشتی او و بهره هوشی حریفم است.

پس از پایان مسابقه، اتفاق بدی بین این 2 رخ نداد و احترام خود را به یکدیگر نشان دادند. کاکس حتی زمانی که مربی ایرانی برای دست دادن پیش او رفت، او را در آغوش گرفت.

کاکس افزود: نبرد 6 دقیقه‌ای که هر دوی ما از آن لذت بردیم، برای رسیدن به چیزی که می‌خواستیم، یعنی مدال طلا تلاش کردیم اما امروز او به برتری رسید. احترام متقابل زیادی بین ما وجود دارد.

او گفت: این اولین مدال نقره من است اما برای رسیدن به اینجا و انجام این کار، من تلاش کردم. از هیچ چیز پشیمان نیستم. 

کاکس تصریح کرد: فشاری در من وجود دارد که مدام به من می‌گوید به وزن قاسم‌پور برگردم. هر چه سال‌ها می‌گذرد، فکر می‌کنم برای من هوشمندتر است که به وزن 97 کیلوگرم بروم.

انتهای پیام/

کدخبر: 826328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟