چهره تنیسورهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات رده های سنی مشخص شد

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، هشتمین روز رقابت های تنیس رده های سنی کمتر از ۱۸ سال در زمین های المپیک کیش برگزار و از ۸ تنیسور حاضر در مرحله یک چهارم نهایی، تنیسورهای پیروز به نیمه نهایی راه یافتند.

بر این اساس در رده سنی کمتر از ۱۰ سال پسران،آراد عبدی، محمد مهراد تقوی، پارسا ذوالفقاری و امیر کسری رنجبر، در رده سنی کمتر از ۱۰ سال دختران، الینا فرمانبر،سوگند عالیشاهی، آرمیتا عزت نژاد و لاوین حکیمی، در رده سنی کمتر از ۱۴ سال فرید ایمانی، علی تقی زاده ،سهیل برخوردار و سام عطاران و در رده سنی کمتر از ۱۴ سال دختران نوژین نیک پور، مهرسا محمد رحیمی، سارینا داوری و آیلین محمدیان فرد موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

همچنین مرحله نیمه نهایی رده سنی کمتر از ۱۶ سال پسران و ۱۸ سال دختران برگزار و در نهایت بردیا شریفی - پارسا فرقانی و هانا سلطانی - هلیا پرستوک به فینال رسیدند.

گفتنی است رقابت ها در رده های سنی کمتر از ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده در بخش دختران و پسران برگزار و در نهایت پس از ۱۰ روز رقابت برترین های هر رده معرفی می شوند. همچنین همزمان با برگزاری مسابقات رده های سنی، دومین ارزیابی تیم های ۱۰، ۱۲، ۱۴و ۱۶ تحت زیر نظر مربیان انجام می شود.

این مسابقات از ۱۷ شهریور ماه سال جاری در زمین های تنیس المپیک کیش آغاز و ۲۸ شهریور با معرفی تنیسورهای برتر به پایان می رسد. مسابقات تنیس رده های سنی با سرداوری محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان‌ مدیریت مهران قدسی در جزیره زیبای کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 826146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟