فلاح: برای کار کردن با کی‌روش لحظه شماری می‌کنم/ کاپیتانی در این سن مسئولیت سنگینی است/ جوانان فوق العاده‌ای در پیکان داریم

« سامان فلاح » مدافع تیم فوتبال پیکان تهران در گفت‌وگو با رکنا، در مورد عملکرد خوبش در این فصل از رقابت‌ها اظهار داشت: امسال به لطف خدا توانستیم با پیکان رقابت‌های لیگ را به خوبی استارت بزنیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. علاوه بر این تمامی جوانان پیکان فوق‌العاده عالی و خوب هستند اما در بین آن‌ها خواست خدا بر این بود که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

وی در واکنش به اینکه در ابتدای فصل از استقلال ، پرسپولیس پیشنهاد داشت ولی در پیکان ماندنی شد گفت: بله. پس از اتمام لیگ 21 از تیم‌های بزرگ پیشنهاداتی داشتم ولی با مشورت‌هایی که با کادرمدیریتی باشگاه و آقای حسینی انجام دادم تصمیم گرفتم تا در پیکان به فوتبالم ادامه داده کسب تجربه بیشتری کنم.

مدافع تیم پیکان تهران در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: واقعا خیلی از دعوت شدنم خوشحالم برای بازی کردن کنار بازیکنان باتجربه و بزرگی مثل «جهانبخش، طارمی، آزمون، کنعانی‌زادگان...» هیجان‌زده هستم. برای کار کردن با «کارلوس کی‌روش» لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم که بتوانم با حضور در کنار بازیکنان بزرگ از آن‌ها یاد گرفته بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

فلاح در مورد اینکه او جوانترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر است گفت: کاپیتانی در این سن و سال مسئولیت واقعا سنگینی است. ولی آقا مجتبی محبت کردند این مسئولیت را بر عهده‌ام قرار دادند. امیدوارم که بتوانم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و پاسخ اعتماد آن‌ها را به درستی بدهم.

وی درواکنش به اینکه حضور «کارلوس کی‌روش» برای او خوش یمن بوده است گفت: راستش را بخواهید فکر میکنم بازگشت آقای کی‌روش خیلی به تیم ملی کمک می‌کند، چرا که او مربی بزرگ و باتجربه‌ای است. البته ناگفته نماند که اسکوچیچ هم تا زمانیکه حضور داشتند خیلی برای موفقیت تیم زحمت کشیدند جا دارد تا از او هم تشکر کنیم.

کاپیتان جوان پیکان در مورد همکاری با «مجتبی حسینی» در پایان افزود: آقا مجتبی مربی خیلی باهوش و شجاعی است و به جوان‌ها بها می‌دهد تا اعتماد بنفس لازم را کسب کرده مقابل تیم های بزرگ خودی نشان دهند.

فلاح درواکنش به شرایط نه چندان جالب تیم ملی امید در پایان گفت: تیم ملی امید به دلیل مشکلاتی که اخیرا برایش پیش آمده بود نتوانست به بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند. امیدوارم که با حمایت های فدراسیون فوتبال مهدوی‌کیا سرمربی امید باقی بماند. در این تیم بهترین نتایج را کسب کند تا پس از سال‌ها به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟