اولین مصاحبه رسمی پاتر پس از قبول هدایت چلسی: سرمربیگری این تیم افتخار بزرگی است

به گزارش رکنا، سرمربی 47 ساله که به استمفورد بریج آمده در گفت‌وگو با وب سایت رسمی باشگاه گفت: تاریخ باشگاه جای حرفی برای کسی نمی‌گذارد. چلسی تاریخ و اصالت فوق العاده‌ای دارد. وقتی با دیدن چلسی بزرگ شوید تنها جام ها و افتخارات را خواهید دید. هدایت این تیم برای من یک افتخار بزرگ است. همانطور که گفتم به دنبال ساخت تیمی هستم که رقابت کند، به یک دیگر احترام بگذارند، در کنار هم سخت کار کنند و ترکیبی خوب از فوتبال و ارزش های انسانی را در کنار هم داشته باشند. 

این سرمربی ادامه داد: فکر می کنم اول باید این را فراموش نکنیم که همه بازیکنانم انسان هستند، باید بفهمیم چه چیزی به آن‌ها انگیزه می دهد و چه چیزی آنها را پیش می برد. پس از آن با آنها به یک درک مشترک برسیم. من سعی می کنم با تمام بازیکنانم ارتباط خوبی بسازم که روی اعتماد و صداقت بنا شده است. 

پاتر افزود: من دوران فوتبالی خودم را داشتم و تجربیات و فرصت های زیادی را پشت سر گذاشته ام. پس از بازنشستگی باید این تجربیات را از تئوری به زمین بیاورم. فکر می کنم این تجربیات هستند که شما را به عنوان یک انسان شکل می دهند. 

چلسی با شکست در مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا روند خوبی را سپری نمی کند. آنها در شش بازی در لیگ برتر انگلیس تنها 10 امتیاز به دست آورده اند.

پاتر

انتهای پیام/ 

کدخبر: 824879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟