پاتر رسما سرمربی چلسی شد

به گزارش رکنا، پس از اخراج توماس توخل از هدایت باشگاه چلسی مسئولان این باشگاه انگلیسی پس از انجام مذاکرات فراوان در نهایت با گراهام پاتر سرمربی فعلی برایتون به توافق رسیدند و با پرداخت غرامت ۱۶ میلیون یورویی به همتایان خود در باشگاه برایتون او را به عنوان سرمربی دائمی خود انتخاب کردند.

پس از این اتفاق پاتر در مورد انتخاب خود به عنوان سرمربی چلسی گفت: به شدت به خودم افتخار می کنم و هیجان زدم که نماینده چلسی، این باشگاه فوق العاده هستم. برای کار با مالکیت جدید باشگاه بسیار هیجان زده هستم و بسیار مشتاق دیدن و کار کردن با این گروه فوق العاده از بازیکنان و همچنین پیشرفت آن ها به عنوان یک تیم به طوری که باعث افتخار طرفدارها باشد هستم. وی افزود: همچنین می خواهم تشکر صمیمانه ای از باشگاه برایتون مخصوصا تونی بلوم، همه بازیکن و کادر فنی و طرفدارها داشته باشم که به من اجازه دادند تا از این فرصت استفاده کنم.

تاد بولی مالک باشگاه چلسی هم در واکنش به این اتفاق گفت: از اینکه گراهام را به چلسی آوردیم هیجان زده هستیم. او مربی اثبات شده و مبتکری در لیگ برتر است که متناسب با دیدگاه ما برای این باشگاه بود. او نه تنها در زمین بسیار با استعداد است بلکه مهارت ها و توانایی هایی دارد که فراتر از زمین است و این موضوع چلسی را به یک باشگاه موفق تر تبدیل می کند. او تاثیر به سزایی در باشگاه قبلی خود داشت و بسیار مشتاق دیدن تاثیر مثبت او در چلسی هستیم. مشتاقانه منتظر هستیم تا از او و کادر فنی اش برای تحقق پتانسیل های کامل خود در ماه ها و سال های آینده حمایت کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 823676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟