اسدی: باحضور لوکادیا خلا گلزنی در تیم برطرف شد/ حضور دیاباته انگیزه پاکدل را بیشتر می‌کند/ این پرسپولیس استحقاق قهرمانی را دارد

«ابراهیم اسدی» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش رکنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در چند بازی اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده، روند رو به رشد و عالی را به وجود آورده است. بنظرم اینکه ما توانستیم در بازی با نفت مسجد پس از دریافت گل اول به بازی برگردیم به 3 امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کنیم جای شکر دارد. چرا که ما موفق شدیم پیش از شروع تعطیلات لیگ صدرنشینی را حفظ کنیم. البته ناگفته نماند که تعطیلات لیگ به خاطر وقفه اردوی تیم ملی را منتفی می‌دانم. چرا که پرسپولیس روی نوار برد افتاده و شرایط عالی دارد این تعطیلی ممکن است به ضررش تمام شود. 

وی در مورد عملکرد «یورگن لوکادیا» ادامه داد: خیلی از حضور لوکادیا خوشحال هستم. واقعا ما پیش از حضور او تمام کننده‌ای که از کمترین فرصت‌ها بیشترین استفاده را بکند نداشتیم. ولی با حضور یورگن این خلا تا حدودی برطرف شد که در بازی با نفت مسجد هم این موضوع به خوبی قابل تشخیص بود. چون ما با تکیه به هوش بالای او در گلزنی دوباره به بازی برگشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد «سعید صادقی» ادامه داد:  زمانیکه صادقی از گل گهرسیرجان به پرسپولیس آمد جز بهترین‌های لیگ 21 بود ولی در چند بازی ابتدایی نتوانست خودی نشان دهد. پس از انجام تمرینات بیشتر در کنار سایر بازیکنان حالا او به یکی از اصلی‌ترین بازیکنان ما در خط جلویی تبدیل شده و اکثر حملات ما روی دروازه حریف توسط سعید انجام می‌شود. واقعا صادقی بازیکن خوبی است به مرور زمان خیلی بهتر از این‌ها خواهد شد. جدا از این ما بازیکنان خوب دیگری هم مثل «حامدپاکدل» داریم که در این فصل خیلی خوب کار کرده‌اند با آمدن شیخ دیاباته هم بدون شک عملکرد او خیلی بهتر از این‌ها خواهد شد. چرا که حضور شیخ برای او هم حکم رفیق را دارد و هم رقیب. انگیزه حامد را برای تلاش بیشتر خواهد کرد.

اسدی در پایان افزود: به هرحال با توجه به خریدهای بسیار خوبی که تیم در این فصل انجام داده انسجام تیمی زحمات شبانه روزی «یحیی گل محمدی» و کادرش تردید در قهرمانی آن نخواهم داشت. چون این پرسپولیس با توجه به مهره‌هایی که دارد، بازی که ارائه میکند استحقاق قهرمانی را خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 824878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟