فنونی زاده: استقلال نباید از منافی شکایت کند/ همیشه بیشترین بازیکنان تیم‌ملی از استقلال بوده‌اند

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در گفتگو با رکنا گفت: ساپنتو هم ظاهرا از وقتی به ایران آمده شبیه مربیان وطنی شده و یک بازی در میان برای استقلال خوب نتیجه می‌گیرد. اما خارج از این موضوع تیم، مقابل نساجی خیلی خوب کار کرد و با اتخاذ یک سیستم خوب این نتیجه بدست آمد. من معتقدم اگر موقعیت‌های استقلال در این بازی گل می‌شد نتیجه بهتر از این هم بود. در بازی با پیکان هم تیم خوب بازی کرد و فقط در کسب نتیجه موفق نبود.

وی ادامه داد: من کامل در جریان دعوای ساپینتو و جواد منافی نیستم اما همینقدر می‌دانم منافی عذرخواهی کرده و از کرده خودش پشیمان است. او یک بازی ملی بوده و خوب نیست استقلال از جواد شکایت کند. ساپینتو همیشه همین جور بوده و ذاتا در کنار زمین همیشه در حال حرکت است. حالا جواد منافی حرفی زده و در صحبت‌های بعد از بازی هم از سرمربی استقلال عذرخواهی کرده و این برخوردها همیشه در فوتبال مرسوم بوده است.

فنونی زاده در پایان درخصوص لیست کی روش اظهار داشت: به نظر من همیشه تعداد بیشتری از استقلال از قدیم به تیم ملی دعوت می‌شد و این بار هم همین اتفاق افتاده است و اعتقاد دارم از استقلال بیشتر هم می‌شد دعوت کرد. بازیکنانی مثل عارف غلامی و روزبه چشمی و یا حتی آرش رضاوند شایستگی حضور در لیست تیم ملی کی روش را داشتند.

انتهای پیام/

کدخبر: 824760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟