سماکار: سطح فنی قایقرانی کاپ آسیا قابل قبول بود / عراقی‌ها را عصبانی کردیم

حسین سماکار در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سطح مسابقات روئینگ کاپ آسیا در ایران اظهار کرد: سطح مسابقات قابل قبول بود و ورزشکاران خوبی در این مسابقات حضور داشتند. از مسئولان فدراسیون هم برای برگزاری این رقابت‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم که باعث شدند پس از مدت‌ها دوری از مسابقات دوباره بتوانیم در یک مسابقه سطح بالا پارو بزنیم تا مربیان نسبت به آمادگی ما شناخت بهتری پیدا کنند. امیدوارم توانسته باشم با عملکرد خوب خودم نظر مساعد مربیان را برای حضور در مسابقات بزرگتر جلب کرده باشم.

وی در مورد کشورهای شرکت‌کننده مانند عراق، پاکستان و هند در کاپ آسیایی، گفت: عراق تیم خوبی داشت، زیرا یکی از ورزشکاران عراق در 2 المپیک ریو و توکیو حضور داشته و جزو مدال‌آوران آسیا است. سایر کشورها هم قایقرانان خوبی به این رقابت‌ها اعزام کرده بودند.

ملی‌پوش روئینگ درباره مدال نقره‌ای که کسب کرد، گفت: در روئینگ 2 نفره ماده 500 متر رقیبای اصلی ما از کشورهای هندوستان، پاکستان و 2 تیم از عراق بودند که خوشبختانه به همراه هم تیمی خودم مهدی قپانوری به مقام دوم دست پیدا کردیم و صاحب مدال نقره شدیم. تیم قهرمان هم از ایران بود و چون عراق خیلی امید داشت به مدال طلا برسد و به این امر دست نیافت، کادرفنی و بازیکنان به شدت عصانی شده بودند.

سماکار در پایان تصریح کرد: تمام برنامه و هدف ما این است تا زیر نظر مربیان از جمله فرزام و رضایی تمرینات خوبی را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک بازی‌های آسیایی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در آنجا هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. البته در این مسیر نیازمند توجه مسئولان هم هستیم تا  شرایط بهتری را از لحاظ امکاناتی و سایر مزایا برای ما فراهم کنند. قایقرانی جزو رشته‌های پر مدال در المپیک است و می‌طلبد تا مسئولان به رشته‌های پایه و مادر اهمیت بیشتری قائل شوند.

25

انتهای پیام/

کدخبر: 824738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟