ربیعی: جای 3 بازیکن مس رفسنجان در لیست تیم ملی خالی است!/ کی‌روش چگونه بازیکنان را دعوت کرده؟

محمد ربیعی در گفت‌وگو با رکنا، درباره لیست تیم ملی فوتبال که توسط کی‌روش اعلام شده، اظهار داشت: همیشه وقتی لیستی از تیم ملی اعلام می‌شود اکثر مربیان و کارشناسان نسبت به آن نظر می‌دهند و برخی موافق و برخی مخالف آن هستند. البته همیشه در نهایت باید به نظر سرمربی احترام گذاشت، اما در خصوص این لیست و اعلام کارلوس کی‌روش باید بگویم او که این روزها در ایران نبوده و سوال اینجاست از چه طریقی این لیست اعلام شده است؟ جای بسیاری از بازیکنان  در این لیست خالی بوده و برخی هم که دعوت شده‌اند جای علامت سوال دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک مربی در لیگ برتر و همراه تیم مس رفسنجان باید بگویم که جای بازیکنانی چون شاهین توکلی، محسن آذرباد و رامتین سلیمان‌زاده در لیست کی روش خالی است و می‌توانستند در ترکیب دعوت شدگان باشند. البته اعتقاد دارم هر بازیکنی که در ترکیب تیم خود در لیگ حرفی برای گفتن دارد باید به وقت به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

ربیعی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر هم افزود: خوشحالم بعد مدتی در لیگ برتر نخستین پیروزی را برای خود ثبت کردیم و پیروزی در بازی مقابل تیم خوب هوادار شرایط جدول را از این هفته برای ما متفاوت کرد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 824711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟