هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛ کامبک پرسپولیس با طعم صدرنشینی/ لوکادیا فرشته نجات یحیی

به گزارش رکنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس امشب و از ساعت 20 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 2 بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. تک گل نفت را در این نیمه سامان نریمان جهان بازیکن اسبق پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. گل‌های میهمان هم توسط لوکادیا (54- پنالتی و 69) به ثمر رسید.

در جدول رده‌بندی با این نتیجه پرسپولیس 14 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم بخشید. مسجدسلیمان هم با 8 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته است.  

*ترکیب نفت مسجدسلیمان:

سعید جلالی‌راد،مجتبی مقتدایی،علیرضا دغاغله،عقیل کعبی،سامان نریمان جهان(74- خرم الحسینی)،حسین شنانی،پیمان رنجبری (86- آریا برزگر)،علیرضا دهقانی (58- علی عبدالله‌زاده)،مسلم مجدمی،میلاد باقری،اسماعیل بابایی( 86 -میثم نقی‌زاده)

*سرمربی: رضا مهاجری

*ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک(74 - وحدت هانانوف)، سینا اسدبیگی سروش رفیعی (72- محمد عمری)، سعید صادقی (90- کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی (88- سیامک نعمتی)، یورگن لوکادیا (88- حامد پاکدل)

*سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*کارت زرد:سروش رفیعی (دقیقه 15 - پرسپولیس) - حسین شنانی (دقیقه 15 - نفت مسجد سلیمان) - میلاد باقری (دقایق 45 و 53 - نفت مسجد سلیمان) -پورعلی‌گنجی (دقیقه 65 - پرسپولیس) - محمد عمری (دقیقه 87 - پرسپولیس) و حامد پاکدل (90+3 - پرسپولیس)- عقیل کعبی (90+4 - نفت مسجدسلیمان)

*کارت قرمز: میلاد باقری (دقیقه 53، کارت زرد دوم - نفت مسجد سلیمان)

*(سامان نریمان‌جهان - دقیقه 12): ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دهقانی به صورت پاس همراه شد و سامان نریمان‌جهان از پشت محوطه جریمه با شوت سرکش گل نخست تیمش را به گل رساند.

*(یورگن لوکادیا-دقیقه 54): یورگن لوکادیا پنالتی را که خودش گرفته بود را به گوشه سمت چپ دروازه نفت مسجدسلیمان زد تا بازی به تساوی یک بر یک برسد.

*(یورگن لوکادیا - 70): ارسال دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از چرخش، شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم نیز گشود.

انتهای پیام/

کدخبر: 824286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟