واکنش دستیار محمد بنا به نتایج ضعیف فرنگی‌کاران در روز نخست

به گزارش رکنا، رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نتایج روز نخست این تیم در قهرمانی جهان گفت: مطمئنا همه مردم دیدند بهانه‌ای در بحث نتایج نیست ولی فکر می‌کنم بد بیار بودیم. البته کشتی‌ها تمام نشده امیدوارم فردا جبران مافات کنیم. امیدوارم حریفانی که کشتی‌گیران ما به آن‌ها باخته‌اند فینالیست شوند تا بچه‌های ما به کمترین حقشان که کسب مدال برنز است برسند.

وی در مورد اینکه کدام کشتی‌گیران عملکرد خوبی نداشتند، اینطور به سوال پاسخ داد: فکر می‌کنم ناصر علیزاده و محمدرضا مختاری اصلأ در حد اندازه خودشان ظاهر نشدند. باید بگویم ناصر تاکتیک ضعیفی در مبارزه با حریف خودش به کار بُرد. او به نوعی و به لفظ خودمان دنبال این بود بدون اینکه مفت بری کند ببرد. مختاری هم روی اشتباهی که داشت باخت. دادمرز هم در بازی با ورزشکار ترکیه خوب بود اما در مقابل کشتی‌گیر قزاقی باخت. علی گرایی هم اگر چه شکست خورد اما متاسفانه بحث داوری مشکل داشت و این امر هم باعث بازنده شدن او شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه به کسب نتایج خوب در روز مسابقات امیدوار هستند، اظهار کرد: ما در چهار وزن دوم خیلی به کسب نتایج خوب از سوی نجاتی، محمدرضا گرایی، پژمان پشتام و محمد هادی ساروی امیدواریم تا انشاالله با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم. باز هم امیدوارم بچه‌های ما به حریفانی که باختند آن‌ها به فینال بیایند تا ورزشکاران ما بتوانند در جدول مجدد به کار خودشان ادامه دهند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 824208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟