حقدوست: استقلال با شرایط ایده‌آل فاصله دارد/ تیم ساپینتو مقابل دفاع چند لایه به مشکل می‌خورد

«داوود حقدوست» پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت فعلی استقلال و نارضایتی هواداران به خبرنگار رکنا گفت: با توجه به تغییرات و زمان کمی که از شروع لیگ می گذرد از نظر من آبی پوشان عملکرد خوبی داشته‌اند اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند. با فرصتی که برای تعطیلات بعد از بازی با نساجی ایجاد می‌ شود می توانیم زمان بهتری را برای هماهنگی های تاکتیکی مد نظر سرمربی داشته باشیم. بهتر است زود قضاوت نکنیم و منتظر تفکرات آقای ساپینتو باشیم. هواداران اگر بعد از بازی با پیکان ناراحت بودند دلیل آن کسب نتیجه تساوی بود وگرنه تیم عملکردش نسبت به بازی‌های قبل بهتر بود.

وی افزود: به نظرم مشکل استقلال عدم هماهنگی تاکتیکی بازیکنان در پست‌های مختلف است که به تدریج این مسئله هم کمتر خواهد شد اما باید روی مسائل فنی بیشتر کار کنند. باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که استقلال در بخش کادرفنی و بازیکنان تغییراتی داشته و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند.  تعطیلات پیش رو کمک شایانی به استقلالی‌ها برای ایجاد هماهنگی لازم خواهد کرد. در کل شناخت مربی از بازیکنان و اجرای تاکتیک ها و تفکرات جدیدش توسط بازیکنان مستلزم زمان است که نشان می دهد آیا می توان به کادرفنی اعتماد کرد یا خیر.

پیشکسوت استقلال در رابطه با رویارویی استقلال و نساجی عنوان کرد: اگر نساجی هم مانند پیکان ظاهر شود استقلالی‌ها کار سختی پیش رو خواهند داشت چون دفاع چند لایه توان بیشتری را از تیم های مقابل می‌گیرد ولی اگر میل به بازی هجومی را از طرف نساجی شاهد باشیم به نظرم بازی زیبایی را خواهیم دید. 

حقدوست در پایان گفت: امیدوارم بعد از تعطیلات روند رو به رشدی از تیممان شاهد باشیم و یادمان نرود عامل موفقیت و قهرمانی سال گذشته حمایت همه جانبه و کامل از تیم در تمامی شرایط خوب و بد بود که دست آخر هم توانستیم با اقتدار قهرمان شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 824048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟