پولادگر: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات پارالمپیک ندارم/ تلاش می‌کنیم انتخابات ژیمناستیک را برگزار کنیم

به گزارش رکنا، محمد پولادگر در حاشیه برگزاری مجمع کمیته ملی پارالمپیک در خصوص حضور خود در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: فعلأ تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ندارم و باید ببینیم در آینده شرایط چگونه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید با تغییرات انجام شده در کمیته ملی المپیک و عدم حضور خسروی‌وفا در کمیته ملی پارالمپیک آیا احتمال افت تعداد مدال های ورزشکاران پارالمپیکی وجود دارد؟ گفت: قطعأ نبود فردی همچون خسروی‌وفا که برنامه محور بود در کمیته ملی پارالمپیک لطمه خواهد زد. با سبک مدیریتی خسروی‌وفا و برنامه محور بودن او تا به امروز نتایج خوبی را در پارالمپیک شاهد بودیم امیدوارم شرایط در آینده به گونه‌ای باشد که کمترین آسیب به ورزشکاران این حوزه وارد شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره تکلیف فدراسیون ژیمناستیک و اینکه انتخابات این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد عنوان کرد: تلاش می‌کنیم انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.

پولادگر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سرپرست فدراسیون می‌تواند رییس هیأت استان‌ها را برکنار کند یا خیر تصریح کرد: سرپرست نمی‌تواند رییس هیأتی را به صورت قانونی برکنار کند. مگر اینکه توافقی بین سرپرست فدراسیون و اداره کل و مدیر کل استان‌ها صورت بگیرد تا بدون برگزاری مجمع اقدام به انجام این کار کند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برنامه وزارت ورزش برای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند چیست؟ گفت: ظرف 2 یا 3 ماه آینده تکلیف ریاست آن‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 822863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟