جدال جذاب بر سر رکوردها / نخستین برد پرسپولیس برابر هوادار یا نخستین پیروزی الهامی مقابل سرخ‌پوشان؟

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 هوادار تهران که هدایت این تیم را ساکت الهامی بر عهده دارد در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خواهد بود.

این درحالی است که سرخ‌پوشان با 2 برد و 2 تساوی و کسب 8 امتیاز در پایان هفته چهارم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و در مقابل هوادار با یک برد ، 2 مساوی و یک شکست و کسب 5 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تقابل پرسپولیس با هوادار در حالی با جذابیت خاصی پیگیری خواهد شد که این 2 تیم رکوردهای را در تقابل یا یکدیگر دارند که احتمال شکسته شدن هر یک از این رکوردها در بازی امروز وجود دارد.

ساکت الهامی سرمربی هوادار که سابقه دستیاری گل‌محمدی در شهرخودرو را در کارنامه خود دارد در 4 تقابل خود مقابل پرسپولیس هیچگاه نتوانسته این تیم را شکست دهد و در هر 4 تقابل مقابل پرسپولیس شکسته خورده است. در مقابل نیز پرسپولیس تاکنون 2 بار به مصاف هوادار تهران رفته که در هر 2 بازی مقابل این تیم به تساوی رسیده و هوادار یکی از 2 تیمی است که در تاریخ لیگ برتر سرخ پوشان پایتخت موفق به شکست آن‌ها نشده‌اند و با توجه به این 2 آمار باید دید آیا الهامی سرانجام می‌تواند برابر پرسپولیس امتیاز بگیرد یا سرخ‌پوشان برای نخستین بار موفق به شکست این تیم که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر تجربه می‌کند خواهند شد.

لازم به ذکر است میلاد فراهانی سنگربان هوادار تهران با دریافت 23 گل از پرسپولیس از هیچ تیمی به اندازه این تیم گل دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 822470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟