شهرابی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان شد/ کار به کاردان رسید

به گزارش رکنا، حسین شهرابی صبح امروز (دوشنبه) به عنوان سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

حسین شهرابی مردی از جنس تعامل و ورزش که از مدیران خوشنام حوزه حراست و امنیت محسوب می شود، به عنوان مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

شهرابی که پیش از این به عنوان معاونت حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و همچنین ریاست حراست شرکت توسعه و تجهیز را نیز بر عهده داشته از جنس مدیرانی است که با تعامل سازنده با بدنه ورزش توانسته منشا خدمات ارزنده ای باشد.

حسین شهرابی سابقه امنیتی و حراستی در ارگانها و سازمانهای مختلف از جمله و صدا و سیما را در کارنامه دارد.

از همین رو مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (دوشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست وزیر ورزش با قدردانی از زحمات شهیدی اظهار کرد: نسبت به جایگاه حراست در ورزش دیدگاه مثبتی وجود دارد. ورزش سال‌هاست با کمک‌ها، فعالیت‌ها و جایگاه حراست آشنایی دارد. ما با همه وجود در مقاطع مختلف از ورود پیشگیرانه، تحلیل‌ها، هشدارها و مشورت‌های حوزه حراست که حقیقتا راهگشا بوده است استفاده کرده‌ایم.

دکتر سجادی با خوش‌آمد به حسین شهرابی سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان و ضمن بیان سابقه او در حراست و از جمله حراست مجموعه‌ها و بخش‌های ورزشی، برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 822435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟