ورمزیار: بازی با پیکان برای استقلال سخت است/ ضعف عمده نداشتن یک بازیکن پلی‌میکر است

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: قطعأ استقلال در شرایط فعلی باید حمایت شود ولی ضمن حمایت باید نقاط ضعف آن‌ها هم گفته شود تا به تیم کمک شود. تیم ساپینتو تلرانس بالایی دارد، ضعف تیمی‌اش نداشتن یک پلی میکر است و فکر می‌کنم تا زمانی که بازیکنی در این پست نداشته باشند نمی‌توانند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. اگر چنین باشد قطعأ ایجاد خلق موقعیت به ندرت اتفاق خواهد افتاد. ما در این چند وقت این مسئله را در استقلال می‌بینم، شاید در بعضی از مواقع خلاقیت‌ها کمک کند که استقلال نتیجه بگیرد ولی هنوز به آن پختگی تاکتیکی نرسیده‌اند. 

پیشکسوت استقلال در رابطه با اختلاف استقلال و صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی بیان کرد: باشگاه در این جور مواقع حق دارد، جمع کردن تیمی مثل استقلال یا پرسپولیس با هزینه‌هایی که دارند قطعأ کار آسانی نیست. من فکر می‌کنم استقلال اگر حق پخش را نداشته باشد نمی‌تواند با اقتدار کار خود را پیش ببرد و کنار آن هم درآمدزایی داشته باشد.

ورمزیار در پایان در مورد دیدار هفته پنجم استقلال مقابل پیکان عنوان کرد: بازی با پیکان، بازی سختی است و به نظرم یکی از دیدارهای دشوار استقلال در این چند وقت است. پیکان با آمدن حسینی تیم خوبی شده تیمی که من فکر می‌کنم هم از نظر بدنی و هم از بعد تاکتیکی در شرایط خوبی است. البته امسال اکثر تیم‌ها خوب هستند و پیکان هم یکی از آن‌هاست که می‌تواند استقلال را اذیت کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 822376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟