لوپتگی: می‌توانیم بارسلونا را شکست دهیم/ تیم ژاوی بیشترین تقویت امسال را داشته

به گزارش رکنا، سویا امشب (شنبه) از هفته چهارم لالیگا میزبان بارسلونا است. لوپتگی سرمربی این تیم درباره بارسلونا و وضعیت این تیم قبل از بازی گفت: باید بهتر کار کنیم، ما برای این بازی و دیدار چالش برانگیز آماده‌ایم. با رقیبی بازی می‌کنیم که بیشترین تقویت تابستان امسال را داشته است. آن‌ها بازیکنان باکیفیت و مربی دارند که با فلسفه فوتبال بارسا هماهنگ است، با این حال رقیب مهم‌ترین چیز برای ما نیست زیرا کنترلی روی آن‌ها نداریم.

آیا بارسلونا اکنون بدترین یا بهترین رقیب سویا است؟ (اشاره به وضعیت بد سویا که اگر امشب برنده شوند از بحران خارج و اگر بازنده شوند بیشتر در بحران فرو می‌روند): نمی‌توانید بسته به وضعیت خودتان رقیب را تغییر دهید و بنابراین ما باید به مصاف بارسلونا برویم و همین. ما در خانه جاه‌طلبی لازم برای شکست بارسلونا را داریم. اگر می‌خواهیم به این هدف برسیم خوب بودن کافی نیست و باید کامل باشیم و تماشاگران نیز کمک کنند.

چطور می‌خواهید عملکرد تیم را مقابل رقیبانی مثل بارسلونا و منچسترسیتی سامان بدهید؟ باید پیشرفت کنیم زیرا ما تغییرات زیادی در ترکیب داشته‌ایم. باید بدون توجه به حریف بهتر از این‌ها بازی کنیم. مهم‌ترین نکته در بازی مقابل بارسلونا این است که روی خودمان تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 821825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟