اصولی: داوری فوتبال ایران شان بالایی پیدا کرده است

به گزارش رکنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیات رییسه گفت: از زمانی که افشاریان مسئولیت کمیته داوری را بر عهده گرفته، تغییرات، انتظام بخشی و ارتقاء شان داوری در همه حوزه ها قابل مشاهده است و در همه سطوح داوری نسبت به گذشته شاهد تغییر هستیم.

سخنگوی فدراسیون افزود: با برنامه‌هایی که افشاریان داشت، اقدامات به صورت مستمر انجام شد. اقداماتی که در گام اول به مذاق خیلی ها خوش نبود اما چشم انداز وی بسیار جامع، کامل و استاندارد در سطوح بین‌المللی است.

وی گفت: همانطور که در فوتبال آسیا اول هستیم و در فوتسال در جهان ششم هستیم، بقیه اجزای تشکیل دهنده فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز باید رشد پیدا کند. قطعا ظرفیت آقایان و بانوان ظریفیتی است که در دنیا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که گلاره ناظمی خود گواه این موضوع بوده و شکل گرفته از یک نگاه برنامه محور توسط کمیته داوران و افشاریان است.

اصولی ادامه داد: شما به عنوان افرادی که مصداق صف مقدم هستید از فضای به وجود آمده برای ارتقا و رشدتان استفاده کنید و ما نیز از برنامه دقیق، مسیر درست و تصمیمات مدیریتی صحیح برای تداوم و تحکیم این تیم مدیریتی حمایت می کنیم.

وی در پایان گفت: آرزوی موفقیت و سلامت و توفیق کسب نتایج درخشان و حضور در مراحل بالا برای شما عزیزان را دارم. برای ما هیچ فرقی بین بانوان و آقایان نیست و از شما می‌خواهم برای موفقیت و پیشبرد اهدافتان از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

انتهای پیام/

کدخبر: 821762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟