ناگلزمن: موسیالا هنوز 100 درصد آماده نیست/ لئون را در اختیار نداریم

به گزارش رکنا، در هفته چهارم بوندس لیگا فردا شب (شنبه) بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف میهمان خود بوروسیا مونشن گلادباخ می‌رود و ناگلزمن در نشست خبری پیش از این بازی به مسائل مختلفی اشاره کرد.

*جمال موسیالا:

او هنوز 100% آماده نیست و اندکی درد دارد. هنوز تا فردا اندکی زمان مانده، ببینیم چه می‌شود، بقیه پسرها خوب کار کردند. انتخاب کردن 11 نفر اصلی کار سختی است.

*بازی فردا:

اگر به جدول نگاه کنید، می‌بینید که بازی سطح بالایی در انتظار است. گلادباخ شروع خوبی داشته و آن‌ها بیشترین مالکیت لیگ را داشته‌اند. می‌خواهیم برنده شویم. در شرایط خوبی هستیم و امروز جلسه‌ی تمرینی آخر خیلی خوبی داشتیم. کاملأ از شرایط تیمم راضی‌ام. آلفونسو دیویس، در دسترس و آماده‌ی شروع کردن از ابتداست. هنوز نمی‌دانم زوج میانی خط دفاع‌مان چطور خواهد بود. 2 نفر از بین ده‌لیخت، هرناندز و اوپامکانو شروع خواهند کرد.

*مزراوی:

در یک هفته‌ و نیم اخیر خیلی خوب ظاهر شده. در زمان مالکیت با توپ خیلی خوب و خلاق است. می‌تواند در پست 6 هم بازی کند. هنوز باید اندکی به سرعت بوندسلیگا عادت کند. این هفته هم تمرینات بسیار تهاجمی‌ای داشت. اما یک مشکل وجود دارد: بنجامین در این پست خیلی خوب و مطمئن کار می‌کند. در بایرن مونیخ باید رقابت کنید. اما او نیز بازیکن خیلی خوبی است که هنوز بازی‌های زیادی در پیش دارد.

*بونا سار:

در حال حاضر فرض ما روی ماندن اوست، البته او به‌خوبی تمرین می‌کند. او را بیشتر از دفاع راست، به‌عنوان هافبک راست می‌بینم. او خیلی خوب کار می‌کند و فردا در لیست تیم خواهد بود.

*چوپوموتینگ:

با تیم تمرین کرده اما امروز دوباره مشکلاتی داشت. لئون هم امروز با تیم تمرین کرد، این 2 قطعأ جزو گزینه‌های فردای‌مان نیستند. به‌جز این 2، ترکیب کاملی در اختیار داریم.

*برنامه بازی‌های پیش‌رو:

وقتی در اروپا بازی می‌کنید، زمان چندانی برای تمرین کردن ندارید. منتظر بازی‌ها هستم که شامل لیگ قهرمانان و لیگ می‌شود. گروه سختی است و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

*سیستم چرخشی:

سعی می‌کنیم بازیکنان را به نیمکت‌نشینی حتی با وجود خوب بازی کردن، عادت دهیم. کار مربی ارتباط گرفتن در این مورد و کار بازیکن قبول کردن آن است. سفرهای زیادی خواهیم داشت و آماده‌سازی‌های‌مان کوتاه‌تر می‌شود. 

*اوپامکانو:

او پدر شده و چند مسئله‌ی شخصی داشته که برایش مسئولیت‌های بیشتری ایجاد کرده، البته او از نظر بدنسازی هم پیشرفت کرده است. با حضور ماتیاس و لوکاس، 2 رقیب دارد که اجازه‌ی استراحت کردن را به او نمی‌دهند. او خیلی جدی شده و خیلی خوب کار می‌کند.

*از لواندوفسکی در آلیانز آره‌نا چطور استقبال می‌شود؟

فکر می‌کنم با تشویق همراه باشد. فکر نکنم که هو کردن کسی هیچ‌وقت خوب باشد. من حقیقت تمام ماجرا را نمی‌دانم و هواداران کمتر هم می‌دانند. همیشه یک حقیقت دومی هم وجود دارد، برخی چیزها اشتباه برگردانده و ترجمه می‌شوند. فوتبال همین است.

انتهای پیام/

کدخبر: 819047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟