دین محمدی: گرمای بیش از حد در مسجد سلیمان باعث این بی کیفیتی شد/ از هفته ششم باید منتظر نتیجه‌گیری باشیم

سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال در خصوص بازی شب گذشته تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار رکنا گفت: بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به دلیل گرمای بیش از حد از کیفیت لازم برخوردار نبود و به روی سیستم هر دو تیم تاثیر گذاشته بود. استقلال به خصوص در نیمه دوم قصد داشت از جناحین سانتر کند و به نتیجه برسد که عدم ارسال‌های خوب و مناسب این خصیصه را از این تیم گرفته بود. در کل بازی شاید فقط یک سانتر خوب شد که ان هم در دقیقه 90 برای سجاد بود که بد شانسی از دست رفت.

وی ادامه داد: به نظر من تعویض زود هنگام صالح حردانی هم برای تیم خوب نبود و او می‌تواند سانترهای خوبی را ارسال نماید. بازهم می‌گویم گرمای بیش از حد سرعت بازی را گرفته بود. ساپینتو هنوز ترکیب اصلی را به ویژه در خط حمله پیدا نکرده و برای همین است در هر بازی شاهد حضور یک سیستم در خط هجومی تیم استقلال هستیم.

دین محمدی اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم باید تا هفته ششم صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود. برای قضاوت کرده هنوز زود است. ضمن اینکه در خط دفاعی سیاوش و مرادمند را در ترکیب استفاده نکرده و باید ببینیم ساپینتو چه سیستمی را مد نظر دارد. ساپینتو از بازیکنی که بتواند چپ و راستش را خوب بشناسد و خوب سانتر کند محروم است و این در 3 بازی اخیر مشهود بوده است. از دیگر نکات بازی دیشب باید به تعویض یامگا اشاره کرد که جای حردانی می‌توانست انجام دهد و یا حتی از او در یک خط عقب‌تر استفاده کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 820898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟