پولادگر: وزارت ورزش حامی رییس منتخب فدراسیون فوتبال است/ اظهارات دبیر؟ سکوت را ترجیح می‌دهم

به گزارش رکنا، محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس این فدراسیون اظهار کرد:‌ اعضای مجمع کمک کردند که این انتخابات برگزار شود. برگزاری مجمع نشان‌گر ثبات یک مجموعه است و نشان می‌دهد که یک مجموعه می‌تواند برای خود تصمیم‌گیری کند.

او درباره انتشار خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من موقع انتشار این خبر خواب بودم. صبح این خبر را دیدم و مشخص نیست که به چه علت این اتفاق صورت گرفته است. در کل مهم این است که انتخابات برگزار شد و  اعضای مجمع و ناظران AFC در این مراسم حضور داشتند و حتما این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش بیان کرد: به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. همانطور که رییس منتخب فدراسیون فوتبال گفتند، باید همه اتفاقات را کنار گذاشت و مهیای جام‌جهانی شد.

پولادگر تاکید کرد:‌ جامعه ورزش جامعه محجوبی است. من بهتر است سکوت کنم و از حواشی مساله‌ای را مطرح نکنم. دین ما، دین اخلاق است و رعایت کرامت انسان‌ها بالاترین جایگاه‌ را دارد.

وی در پایان گفت:‌ قطعأ وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک می‌کند. رییس منتخب فدراسیون فوتبال مورد حمایت وزارت ورزش است چون رویداد فوتبالی مهمی در پیش داریم.

پولادگر درباره صحبتهای علیرضا دبیر گفت: هتر است در مقابل اظهارات دبیر سکوت کنم، اما از دست بعضی از دوستان دل چرکین هستم. رعایت نکردن اصول، پیشکسوتی و ادب برای من قابل قبول نیست و دین ما بر پایه اخلاق است و باید این موضوعات رعایت شود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 820425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟