زارع: ذوب‌آهن مردانه فوتبال بازی می کند/ ایمانی در لیست ملوان حضور دارد

به گزارش رکنا، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندر انزلی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها فردا مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم، این مسئله خیلی برای ما امیدوارکننده است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به دست بیاوریم. مطمئناً در لیگ تمام بازی‌ها سخت است. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و واقعاً مردانه بازی می‌کند. این تیم در بازی‌هایش کم موقعیت می‌دهد، اما ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.

وی در مورد اینکه ملوان در سه بازی گذشته‌اش روی اشتباهات فردی گل خورده است، گفت: واقعیت این است که در فوتبال تا اشتباهی رخ ندهد، گلی رد و بدل نمی‌شود. ما هم باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم و روی کار دفاع تیمی‌مان بیشتر کار کنیم. البته در تمرینات سعی می‌کنیم این نقص را برطرف کنیم. ما یکی دو تا بیشتر هم بازی‌های دوستانه نداشتیم و رفته رفته تیم‌مان بهتر می‌شود، ولی مطمئناً باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره محرومان و مصدومان تیمش و همین طور شرایط اکبر ایمانی هم تصریح کرد: ‌اکبر ایمانی که در لیست ما هست، اما محمود مطلق‌زاده را به دلیل اینکه هنوز مشکلاتی درباره سربازی دارد در اختیار نخواهیم داشت. مصدوم خاصی نداریم و فقط آرمین انبساطی یک مقدار از ناحیه دنده مشکل داشت که تصمیم گرفتیم در این بازی استراحت کند تا در بازی‌ آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 820211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟