نوروزی: فضای انتخابات صمیمانه بود/ در هیات اجرایی خانه تکانی شد

به گزارش رکنا، غلامرضا نوروزی در خصوص برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: انتخابات خوبی بود و در فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد. خداراشکر که برگزار شد و این وضعیت از بلاتکلیفی بیرون آمد تا بتوانند مشکلاتی که در ورزش وجود دارد یار و یاور وزارت ورزش باشند ان‌شاالله بتوانیم مشکلات ورزش را مرتفع کنیم.

وی در مورد انتخاب خودش به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به سابقه‌ای که داشتم احساس کردم در فدراسیون خودم می‌توانم به ورزش کمک کنم. اینجا قدرتم برای پیشرفت ورزش بیشتر می‌شود. تمام فعالیت‌ها را با قدرت بیشتر ان‌شاالله در کمیته ملی المپیک بتوانیم انجام بدهیم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص انتخاب خسروی‌وفا به عنوان رییس جدید کمیته ملی المپیک، گفت: 2 گزینه، گزینه‌های خوبی بودند، سابقه خوبی داشتند و کنار آن ورزشی هم بودند. به هر حال خسروی‌وفا هم یک فرد ورزشی است. گروهی هم که انتخاب شدند گروه جوان‌تر و با تجربه‌تر هستند.  

نوروزی با بیان اینکه در هیات اجرایی خانه تکانی اتفاق افتاد، بیان کرد: این را به فال نیک می‌گیریم، البته تجدید نظر و ویرایش و تغییر مسیر نیاز است. ان‌شاالله بتوانیم به خسروی‌وفا کمک کنیم تا این وظیفه سنگین را انجام بدهد. البته کار ما هم سنگین‌تر است.

وی در مورد اینکه رقابت در انتخاب نایب رییسی هم سنگین بود، گفت: رقابت از صفر تا صد سنگین بود که نشان‌دهنده اهمیت موضوع بود. همه کار کرده بودند و سابقه خوبی هم داشتند زیرا اکثر آن‌ها رییس فدراسیون و در ورزش هم شناخته شده هستند. در قسمت ما هم طبیعی بود چون کاندید بیشتر و یک نفر تنها باید انتخاب می‌شد. کسی انصراف نداد، به همین دلیل رقابت خیلی خوبی بود. ان‌شاالله بتوانیم از این حُسن اعتماد استفاده کنیم و مفید باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟