سلیمانی: تابع دستورات بودیم/ رای من هیچ مشکلی نداشت

به گزارش رکنا، مسعود سلیمانی در حاشیه انتخابات کمیته ملی المپیک در مورد حضور نداشتن در دور اول انتخابات گفت: مجمع بسیار خوبی بود. به همه منتخبان تبریک می‌گویم. کاروان ۲۲ نفره پدل ایران فردا شب (دوشنبه) عازم مصر است. از دفتر حافظ منافع مصر اعلام کردند که برای ۱۸ نفر روادید صادر شده و باید برای حل مشکل بقیه مراجعه کنید. این بحرانی بود که فدراسیون را گرفتار می‌کرد، بنابراین مجبور شدم این قضیه را حل کنم و به دور دوم انتخابات رسیدم.

وی ادامه داد: زیرا دچار بحران هستم و باید تکلیف تیم اعزامی را حل کنیم. سرمربی و کاپیتان تیم ملی در ایران مانده‌اند و این موضوع تیم ما را در مصر دچار مشکل خواهد کرد.

رییس فدراسیون اسکواش در پاسخ به این سوال که در دور اول رأی نداده است، بهتر نبود برای رعایت عدالت در دور دوم هم رأی ندهد، گفت: رأی ندادیم چون نرسیدیم. به هر حال تابع دستورات بودیم و هر چه به ما اعلام شود انجام می‌دهیم.  

سلیمانی در پاسخ به این سوال که دستورات از طرف چه کسی داده شد گفت: از طرف کسی داده نشد، من تابع دستورات هستم. وقتی آمدیم علیرضا دبیر پرسید این 2 می‌توانند رأی بدهند که از سوی نماینده شورای آسیا اعلام شد بله و من هم عضو هیات اجرایی و هم رییس فدراسیون هستم، می‌توانستم رأی بدهم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟