اوجاقی: می‌خواهم اسکواش و پدل را در شهرداری ترویج دهم

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، دکتر «مسعود سلیمانی» با همراهی نایب رییس فدراسیون در ساختمان مرکزی سازمان ورزش شهرداری پایتخت با رییس این سازمان دیدار و گفت و گو کرد. وی ضمن تشکر از زحمات دکتر اوجاقی در احیای مجدد ورزش محلات که نیاز امروز شهروندان است اظهار داشت که جای اسکواش را در لیست ورزش محلات تهارن خالی دیدم و همین عاملی شد تا درخواست این ملاقات را داشته باشم، وی درخواست‌های خود را در حین تشریح جاذبه‌های دو ورزش اسکواش و‌پدل و چگونگی ورود اسکواش در سبد رشته‌های ورزشی شهرداری که پروسه‌ای طولانی را در سازمان ورزش شهرداری وقت طی کرد را بیان کرد.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که در قرن بیست و یکم افرادی در پایتخت جمهوری اسلامی وجود داشته باشند که با رشته‌های ورزشی پدل و اسکواش بیگانه باشند. وی از اقدامات جامعه اسکواش در تولید راکت ارزان و ایده اسکواش همگانی گزارشی داد و افزود علاقمند است که اسکواش در فهرست ورزش‌های شهرداری، پویایی و فعالیت‌های مشارکتی خود را با محوریت سازمان ورزش شهرداری و شهرداری‌ها از سر گیرد و در جشنواره‌های بزرگ از غرفه‌های فعال باشد.

وی گفت هر چند سازمان ورزش شهرداری تفاهم نامه‌های خود را با فدراسیون‌های ورزشی منعقد می‌کند ولی مشتاقیم که پیگیری‌ها و اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه را به هیات خود در تهران بسپاریم که در یک دورنمای زمان‌بندی شده همه شهروندان مناطق پایتخت اسکواش و پدل را تحربه کنند و از جذابیت‌های آن بهره ببرند و در این ارتباط افتتاح مجموعه دیگری در مردادماه در تهران موجب مباهات ماست و بدلیل گستردگی پایتخت هنوز در تهران نیازمند زیرساخت‌های بیشتری هستیم.

دکتر اوجاقی با اظهار خرسندی از ملاقات صورت گرفته ضمن اعلام رسیدگی با نظر مساعد به درخواست سرمایه گذار برای ایجاد مجموعه بین المللی استاندارد با حداقل 10 زمین پدل در تهران، و احیای تفاهم نامه قبلی با فدراسیون اسکواش که توسط مهندس خسروی مسول امور فدراسیون‌ها پی گیری و هدایت خواهد شد، افزود علاقمندم در قدم نخست یک سازه پرتابل اسکواش را برای معرفی رشته و جاذبه‌های آن به مدیران شهرداری بصورت نمادین در اختیار داشته باشیم تا با جلب نظر شهرداران مناطق 22 گانه تهران اسکواش در لیست رشته‌های شهروندی قرار گیرد و عمومی‌سازی شود.

رییس فدراسیون کشورمان از نگاه ارزشمند رییس سازمان ورزش شهرداری اظهار خرسندی کرد که با کمترین انرژی در تکرار درخواست فدراسیون دکتر اوجاقی باقی مسیر مشارکت فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری را در مسیر عملیاتی شدن احیای اسکواش در شهرداری تهران تسهیل نمود.

انتهای پیام/

کدخبر: 802989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟