فغانی: داوری ایران رشد خوبی داشته است/ فرقی نمی‌کند کدام بازی را قضاوت کنم

علیرضا فغانی داور ایرانی شاغل در فوتبال استرالیا در خصوص برگشت به ایران و قضاوت بازی فولاد و سپاهان به خبرنگار رکنا گفت: چند روزی می‌شود که در ایران هستم و با توجه به درخواست کمیته داوران، بازی فولاد و سپاهان را در هفته چهارم قضاوت می‌کنم. از نظر من تمامی بازی‌های لیگ مهم هستند و برای ما داوران تفاوتی ندارد کدام دیدار را سوت بزنیم. طی این مدت که در ایران هستم با توجه به شرایط موجود سعی می‌کنم در کنار مجموعه داوری باشم.

وی در خصوص وضعیت قضاوت‌های لیگ تا پایان هفته سوم افزود: خیلی نرسیدم بازی‌های لیگ را تماشا کنم و فقط مراسم قبل از لیگ را از تعدادی عکس دنبال کردم که واقعا کت وشلوار شیکی تن داوران بود و در مجموع وقتی برای داورها ارزش قائل شویم عیار فوتبال ما بالاتر خواهد رفت. کلاس آموزشی AFC هم خیلی خوب بود و فکر می‌کنم در آینده داوری ما رشد بهتری خواهد داشت. من تا 12 روز دیگر در ایران هستم و باید برای شروع فصل جدید فوتبال استرالیا به این کشور برگردم. همچنین در این مدت در لیگ قهرمانان شرق آسیا هم حضور خواهم داشت.

وی ادامه داد: برای من استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد تفاوتی ندارد و امیدوارم در مجموع شاهد بازی‌های خوبی در سطح لیگ برتر ایران باشیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 819636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟