ابراهیمی: پرسپولیس و آلومینیوم 2 نیمه متفاوت داشت/ حضور بانوان در استادیوم اتفاق مثبتی است

ناصر ابراهیمی  در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت : پرسپولیس کاملأ نمایش متفاوتی را در 2 نیمه داشت. در نیم نخست پرسپولیس موقعیت بیشتری داشت که در نتیجه موفق شد به گل برسد اما در نیمه دوم پرسپولیس به دنبال آن بود بازی را کنترل و از اندوخته خود محافظت کند و آلومینیوم اراک نیز با توجه به اینکه در خانه عقب بود موقعیت‌سازی کرد که عملکرد خوب مدافعان و علیرضا بیرانوند مانع گلزنی این تیم شد تا سرخ پوشان به 3 امتیاز حساس در اراک دست پیدا کنند. 

وی در خصوص سبک بازی پرسپولیس نیز اظهار داشت: هنوز تیم و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند و این موضوع در هفته‌های نخست کاملأ طبیعی است. نه تنها پرسپولیس سایر تیم‌ها نیز در چنین شرایطی قرار دارند بلکه باید به آن‌ها زمان بدهیم تا در ادامه به ثبات و هماهنگی برسند تا بتوانیم آن‌ها را قضاوت کنیم. به نظر چهره واقعی پرسپولیس از هفته پنجم و ششم مشخص خواهد شد.

مربی اسبق پرسپولیس در مورد بازی هفته آینده این تیم با صنعت نفت آبادان بیان کرد: صنعت نفت تیم خوب و قابل احترامی است و در فصل گذشته نیز پرسپولیس را دچار دردسر کرد و نقش بزرگی در تعیین قهرمان لیگ داشت. امیدوار هستم پرسپولیس با یک بازی حساب شده و با حضور تماشاگران بتواند این تیم را شکست دهد و روند خود را بهتر و بهتر کند.

ابراهیمی در پایان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این موضوع یک اتفاق مثبت و بزرگ برای فوتبال کشورمان است. حضور بانوان و خانواده‌ها می‌تواند فضای مناسبی را در ورزشگاه‌های ما به وجود آورد تا بتوانیم فرهنگ‌سازی کنیم. کاش این اتفاق زودتر رخ می‌داد تا می‌توانستیم شرایط بهتری را در ورزشگاه‌های خود به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟