پورعلی: ذوب‌آهن باید جزو سه تیم لیگ باشد/ فوتبال شناوری بازی می‌کنیم

پویا پورعلی  در گفت‌وگو با رکنا، خصوص آخرین شرایط تیم ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط باشگاه خوب است و شاید کسب 3 تساوی دور از انتظار باشد، اما فاکتورهای موفقیت تیم بالاست و این تیم در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی رقم خواهد زد. ثبت 2 کلین شیت در 2 بازی قبلی باعث شده تا ما از نظر کار دفاعی به پختگی لازم برسیم و از نظر تهاجمی نیز از هفته پیش‌رو، شرایط بهتری به خود بگیریم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در 3 هفته ابتدایی فصل بد شانس بوده گفت: خیلی در این 3 هفته بدشانس بودیم، زیرا اصلأ حق ما کسب 3 امتیاز در 3 بازی نبود و الان ما می‌بایست حداقل ۷ امتیاز داشتیم. تیم ما فوتبال شناوری بازی می‌کند و هر چه کادرفنی از بازیکنان توقع دارند، در زمین پیاده می‌کند. اگر کمی خوش شانس بودیم اکنون جزو 3 تیم بالای جدول بودیم.

پورعلی در پایان با ابراز امیدواری به آینده، از اهداف این فصل باشگاه ذوب‌آهن گفت: خداروشکر مدیران باشگاه همه جوره پشت تیم هستند و حمایت‌هایشان به خوبی حس می‌شود. ما بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زحمات این عزیزان به ثمر بنشیند. هدف باشگاه قطعأ موفقیت در لیگ امسال و حضور در بین تیم‌های بالای جدول است که باتوجه به دانش بالای اعضای کادرفنی و همچنین حمایت پرشور هواداران، دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 819255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟