انتظاری: پرسپولیس محکوم به شکست سپاهان است/ تمیروف در حد تیم ما نیست

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به نظرم بازی بدی نبود و تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت زیادی برای رسیدن به گل داشت ولی متاسفانه آنها را تبدیل به گل نمی‌کنیم. باید دانست وقتی گل نمی‌زنی، تاوان بدی دارد و اکنون هم این اتفاق برای پرسپولیس رخ داده فاصله امتیازی بین تیم ما و استقلال به 6 امتیاز رسیده است. پرسپولیس بازی خوبی انجام داد اما در ابتدای بازی گل خورد و در ادامه نتوانست از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.

وی افزود: معتقدم کار خیلی سخت شده و اینکه در چهار بازی آینده روی کاغذ بتوان فاصله امتیازی را جبران کرد، شانس وجود دارد اما سخت است. بالاخره بازیکنان پرسپولیس باید تلاش کنند تا ان‌شاالله چهار بازی پایانی خود را با برد پشت سر بگذارند و نگاه آنها به اتفاقات فوتبالی باشد تا شاید کار غیر ممکن به ممکن تبدیل شد. در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و چه بسا شاید این اتفاق هم برای پرسپولیس رخ داد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امسال فصل پر فراز نشیب و پرحاشیه‌ای برای بازیکنان، باشگاه و کادرفنی بود. البته اکثر این نفرات، بازیکنانی هستند که توانستند پنج سال متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند و نباید برای چند اتفاق ناخواسته فوتبالی تلاش‌های آنها را زیر سوال برد. در سالیان اخیر، بیشتر جام‌ها نصیب پرسپولیس شده و این نشان از شایستگی بزرگ تیم ما دارد. البته توقع هواداران هم سال به سال در حال افزایش یافتن است و هیچ چیزی جز قهرمانی آنها را راضی نمی‌کند و این نشان از بزرگی و اُبهت پرسپولیس دارد.

انتظاری درباره اینکه عملکرد تمیروف و سایر بازیکنان که سال نخست حضور خود را در پرسپولیس سپری می‌کنند؛ چطور دیده است، اظهار داشت: بالاخره در تمام دنیا اتفاقی طبیعی است که برخی بازیکنان نتوانند خیلی خوب خودشان را با شرایط وفق دهند. چه کسی فکر می‌کرد هازارد پس از درخشش در چلسی و انتقال بزرگ به رئال مادرید در آنجا به نیمکت‌نشین تبدیل شود. از طرف دیگر تمیروف هم در حد پرسپولیس نیست. به نظرم مهدی عبدی، حامد پاکدل یا آل‌کثیر یک سر گردن بالاتر از مهاجم ازبکستانی هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 778956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟