پایان طلسم اراک/ پرسپولیس بالاخره طعم برد را چشید

به گزارش رکنا، از ساعت ۱۹ روز جمعه و در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ های ایران، آلومینیوم اراک پذیرای پرسپولیس است.

بازی در حالی آغاز شد که گل‌محمدی‌ نسبت به بازی‌های قبلی، کمال‌ کامیابی‌نیا‌ و مهدی عبدی را نیمکت‌نشین‌ کرده و لوکادیا مهاجم مطرح هلندی و امید عالیشاه را از ابتدا به میدان فرستاده است.

هرچند بازی با میدان‌داری‌ پرسپولیس و طراحی حملات از جناح راست، سعی بر خلق موقعیت داشت اما حرکات ترکیبی و ارسال‌های سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر‌ سودی نداشت.

آلومینیوم هم در ضد حملات، سمت چپ خط دفاعی را هدف قرار داده بود و با حرکات زاپاتا‌، لوکادیا و میلاد فخرالدینی بارها از علی نعمتی عبور کرده و صاحب موقعیت شدند.

با گذشت ۲۵ دقیقه، این میزبان بود که شرایط بهتری پیدا کرد و بسیار خطرناک نشان می‌داد.

در دقیقه ۴۲ حرکات ترکیبی پرسپولیس‌ جواب داد و پاس در عمق مهدی ترابی به میلاد سرلک رسید و در حالیکه مدافعان میزبان به گمان آفساید جاماندند، سرلک با ضربه‌ای تماشایی گلزنی کرد تا نخستین گل فصل سرخپوشان را به نام خود ثبت کند.

در نیمه دوم اما تیم گل‌محمدی اصلا نمایش دلچسبی نداشت و دو تعویض اجباری در خط دفاعی شرایط را برای پرسپولیس سخت کرد.

درگیری‌های کنار زمین مربیان و حواشی لب خط بیش از بازی به جشم اند و این بازی در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس تهران به پایان رسید تا طلسم اراک برای سرخپوشان شکسته شود.

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی


ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، یورگن لوکادیا

کدخبر: 819086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟