برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم

به گزارش رکنا، از ساعت ۱۹ روز جمعه و در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ های ایران، آلومینیوم اراک پذیرای پرسپولیس است. 

این دیدار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و بدون حضور تماشاگران برگزار  می‌شود، چراکه آلومینیوم به دلیل محرومیت نمی‌تواند هوادارانش را همراه خود داشته باشد.

بازی در حالی آغاز شد که گل‌محمدی‌ نسبت به بازی‌های قبلی، کمال‌ کامیابی‌نیا‌ و مهدی عبدی را نیمکت‌نشین‌ کرده و لوکادیا مهاجم مطرح هلندی و امید عالیشاه را از ابتدا به میدان فرستاده است.

هرچند بازی با میدان‌داری‌ پرسپولیس و طراحی حملات از جناح راست، سعی بر خلق موقعیت داشت اما حرکات ترکیبی و ارسال‌های سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر‌ سودی نداشت.

آلومینیوم هم در ضد حملات، سمت چپ خط دفاعی را هدف قرار داده بود و با حرکات زاپاتا‌، لوکادیا و میلاد فخرالدینی بارها از علی نعمتی عبور کرده و صاحب موقعیت شدند.

با گذشت ۲۵ دقیقه، این میزبان بود که شرایط بهتری پیدا کرد و بسیار خطرناک نشان می‌داد.

در دقیقه ۴۲ حرکات ترکیبی پرسپولیس‌ جواب داد و پاس در عمق مهدی ترابی به میلاد سرلک رسید و در حالیکه مدافعان میزبان به گمان آفساید جاماندند، سرلک با ضربه‌ای تماشایی گلزنی کرد تا نخستین گل فصل سرخپوشان را به نام خود ثبت کند.

 

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، یورگن لوکادیا

کدخبر: 819065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟