آرویچ مقاومت مازندران قهرمان لیگ دوچرخه‌سواری

به گزارش رکنا، در پایان رقابت های دوچرخه سواری لیگ کشور که در میاندورود و نکا برگزار شد تیم آرویچ مقاومت شرق مازندران با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

عبدالمطلب کریمی مدیر باشگاه دوچرخه سواری آرویچ شرق مقاومت مازندران در مورد این اتفاق و قهرمانی تیمشان گفت: در ابتدای امر خیلی خوشحالم توانستیم در لیگ فصل جاری با درایت و تلاش های خود نفرات و همچنین کادرفنی اتفاقات خوبی رقم بزنیم و در دومین سال حضورمان به عنوان نخست لیگ برسیم. این عنوان و جام قهرمانی را به روح پاک و روان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنیم.

وی افزود: در این مسیر سخت اشخاص مختلفی مانند سرهنگ کاظم غفارپور رییس تربیت بدنی سپاه کربلا، آقا صفی نیا مسئول بسیج قهرمانی سپاه کربلای استان مازندران، صابر اکبر زاده و محمد جبرئیلی رییس و دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران، نیروی انتظامی و هیات پرتلاش موتور سواری شهرستان نکا و بهشهر جواد عزیزی، سید رضا حسینی رییس هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلای استان مازندران، شهردار و شورا شهرستان نکا موسی خلیلی و از همه مهم تر زحمت کشان باشگاه آرویچ شرق مقاومت مازندران کمال تشکر و قدردانی را دارم که ما را کمک کردند تا یک اتفاق تاریخی رقم بزنیم.

مدیر تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران گفت: همچنین در این مدت هم کادرفنی تیم از جمله رامین مهربانی سرمربی، محمود محمدی مربی، بهنام یاحقی کمک مربی و خلیلی مکانیک باشگاه به طور شبانه روز با جان و دل تلاش می کردند تا زحمات خود بچه ها در داخل مسابقات منتج به نتایج خوب شود.

کریمی درباره درخشش صفرزاده با پیراهن این تیم در مسابقات بیان کرد: بدون شک اگر تلاش های او و سایر رکابزنان در این ۳ مرحله نبود نمی توانستیم با اختلاف زیاد به نسبت سایر تیم ها بر بلندی لیگ قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم با در اختیار داشتن در ادامه مسیر پیش رو اتفاقات بهتری را رقم بزنیم. واقعا در تمام مسابقات سعید با جان دل و یک سر گردن بالاتر از سایر رکابزنان برای موفقیت تیم ما تلاش می کرد و از این بابت از او کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 وی در پایان با تشکر از فولادی برای حمایت مالی از این تیم اظهار کرد: حمایت های خوب عبدالرضا فولادی انگیزه بالایی به ما داد تا در مسائل مالی با مشکلی مواجه نباشیم.

گفتنی است تیم آرویچ مقاومت مازندران با قهرمانی در لیگ دوچرخه سواری، خود را آماده برای تورهای آسیایی و جهانی می کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 818622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟