احتمال شکایت بارسلونا از اتلتیکومادرید به دلیل دقایق کم بازی گریزمان

به گزارش رکنا،  بارسلونا می‌تواند از اتلتیکو به دلیل بازی ندادن به گریزمان جهت دور زدن پرداخت ۴۰ میلیون یورویی شکایت کند. این در حالی است که سال پیش این باشگاه، گریزمان را به اتلتیکو به مدت ۲ فصل با بند خرید ۴۰ میلیون یورویی به صورت قرضی فرستاد.

توافق بر این بود که بازیکن هر فصل ۵۰٪ بازی‌ها بیش از ۴۵ دقیقه به میدان برود، در این صورت اتلتیکو مجبور است پس از پایان فصل جاری برای این ستاره فرانسوی ۴۰ میلیون یورو بپردازد و اگر این اتفاق رخ ندهد، گریزمان پایان فصل به بارسلونا بر می‌گردد. قرارداد او سال ۲۰۲۴ با آبی واناری‌پوشان به پایان می‌رسد‌.

اتلتیکو طی این 2 فصل فقط دستمزد بازیکن را پرداخت کرده و در سوی مقابل هم بارسلونا هیچ پولی دریافت نکرده است. گریزمان فصل اول ۸۱٪ بازی‌ها را انجام داد و اگر او این فصل ۱۴ بازی با بیش از ۴۵ دقیقه برای اتلتیکو به میدان برود سران مادریدی مجبور می‌شوند ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازند. اما با وجود شروع فصل جدید لالیگا گریزمان در ۲ بازی ابتدایی لالیگا کمتر از ۴۵ دقیقه به میدان رفته و سر جمع ۶۲ دقیقه برای تیم تحت هدایت سیمئونه بازی کرده است که این مساله با اعتراض سران کاتالونیایی همراه بوده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 818255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟