نوروزی: فوتبال و بدنسازی قابل قیاس نیستند/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

رضا نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با رکنا، در مورد حضور در عرصه بدنسازی و قهرمانی در رقابت های فیتنس قهرمانی کشور گفت: متاسفانه مصدومیت باعث شد تا من در دورانی که می توانستم همچنان به درخشش خود ادامه دهم از فوتبال خداحافظی کنم. من مدت ها بود به بدنسازی علاقه داشتم و بعد از اینکه مصدوم شدم تصمیم گرفتم در این رشته فعالیت کنم. سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور موفق شدم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنم در حالی که چندان تجربه نداشتم اما امسال به لطف خدا و کمک دوستان و تلاش خود توانستم به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنم.

وی در خصوص اینکه آیا فوتبال سخت‌تر است یا بدنسازی عنوان داشت: به نظرم قابل مقایسه نیستند. هر کدام از این رشته ها سختی های خودش را دارد و نیاز به تمرکز بالا و تلاش دارد. بدنسازی نیز شرایط خاص خودش را دارد. شما باید برنامه های رژیمی سختی را تحمل کنید و در مقاطعی مجبور به تمرین های پر فشار هستید. همچنین در کنار آن بعضی مواقع از خانواده دور خواهید بود که این عوامل باعث شده این رشته نیز سخت باشد.

وی با تاکید به این موضوع که در کنار حضور در بدنسازی همچنان پیگیر فوتبال است، تصریح کرد: هنوز از فضای فوتبال دور نشده ام و خیلی دوست دارم در زمینه مربیگری کارم را ادامه بدهم.

1

آقای گل لیگ برتر در مورد اینکه فعالیت خود در فوتبال نیز گفت: من هنوز به فوتبال علاقه دارم و در حال هوای آن هستم و علاقه دارم تا اینبار در عرصه مربیگری به کار خود ادامه بدهم و برای این موضوع برنامه دارم و به زودی کارهای مهمی را در این عرصه انجام خواهم داد.

2

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم تا هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات کاملا خوب عمل کرده است و توانسته بازیکن خوب و بزرگی را به خدمت بگیرد. پرسپولیس از کادرفنی تا بازیکنان تغییرات خوبی را داشته است و خون تازه ای در رگ های این تیم به جریان افتاده است. بهتر است هواداران صبور تر باشند و از تیم حمایت کنند به طور حتم اگر حواشی نباشد من مطمئن هستم پرسپولیس امسال قهرمان لیگ خواهد شد.

نوروزی در خصوص ناکامی پرسپولیس در امر گلزنی نیز بیان کرد: تغییرات زیادی در تیم اعمال شده است و تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند و با تفکرات جدید کادرفنی آشنا شوند کمی زمان می برد. همچنین با حضور لوکادیا که یک خرید فوق العاده خوب خواهد بود به طور حتم مشکل گلزنی تیم حل خواهد شد و پرسپولیس رفته رفته بهتر می شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 817839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟