معاون اجرایی باشگاه نساجی: شکایت در فوتبال خنده‌دار است

«مجتبی ابراهیمی» در گفت‌وگو با رکنا ، درمورد شرایط برگزاری بازی در ورزشگاه وطنی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم ملوان اظهار داشت: وقتی سه بعد از ظهر در اصفهان بگویند بازی با تماشاگر است و بعد بخواهند بازی ما مقابل ملوان با وجود همه امکانات را بدون تماشاگر برگزار کنند واقعا ظلم است. ورزشگاه‌هایی که گیت نداشتند تماشاگران خود را به ورزشگاه بردند ما که گیت هم داریم. به خدا حق مردم مازندران استادیوم شکیل و بروز‌تر است. از این رو از بهره‌برداری همین ورزشگاه هم از مسئولان از جمله استاندار و شخص رنگرز ممنونیم. او تمام پیمانکارها را پای کار آورد و تمام نواقصی که اعلام کرده بودیم به پیمانکاران گوشزد کرد و از آن‌ها خواست همه را برطرف کرده و تا روز دوشنبه تحویل او دهند. 

وی در مورد خطای محرز «رشید مظاهری» و احتمال اعتراض باشگاه نساجی به عملکرد داور این بازی گفت: در جامعه فوتبال شکایت از یکدیگر مضحک شده است. توجه کنید که داور، کمک داور و حتی رئیس کمیته داوران به این اشتباه اذعان داشتند. از طرفی رشید مظاهری اعتراف کرده کمترین حقش در این صحنه اخراج بوده است. شما خود را جای ما بگذارید؛ شکایت می‌کنید؟ از نگاه من چون حدادیان، مالک باشگاه و سیف‌الله‌پور به دنبال آرامش و از حواشی گریزان هستند شکایتی نخواهند کرد و این را به عنوان اشتباه می‌بخشد. هر چند این اشتباه می‌توانست سپاهان را در شرایط مساوی ده نفره کند و بازی را به نفع ما تغییر دهد. چرا که یکی از ابهترین مهره‌های سپاهان در این بازی باید اخراج می‌شد. همه اینها قابل بخشش است اما 3 کارت زردی که ما به دلیل اعتراض به تصمیم داور دریافت کردیم را نمی‌توانیم هضم کنیم. من از طریق خبرگزاری رکنا اعلام می‌کنم که حداقل برای جبران این اشتباه محرز سه کارت زردی که در نتیجه خواسته به حقمان گرفتیم باطل کنند. این کمترین کاری است که می‌توانند برای ما انجام دهند. 

معاون اجرایی باشگاه نساجی در مورد اظهارات اخیر در خصوص رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما به عنوان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای شرکت در این مسابقات نداریم. مسائل مالی باشگاه ما کاملا شفاف است و تیم کاملا خصوصی با همه اسناد موجود است. تنها مشکل ما ورزشگاه اختصاصی بود که آن هم آماده شد. در حالی که باشگاه استقلال به دلیل برخی نواقص نتوانستند در لیگ قهرمانان دور قبل شرکت کنند. در نتیجه ما ایرادی به این کار نمی‌بینیم. ما از حقمان نمی‌گذریم و اجازه نمی‌دهیم حقمان نادیده گرفته شود. اصلا موضوعی نیست که از آن بگذریم. البته بحث چگونگی حضور ما در آسیا بود که این حق طبیعی را برای فدراسیون فوتبال قائل هستیم که قوانین را با توجه به اتفاقات اخیر اعلام کند. مسلما نمی‌توانند مارا به عنوان قهرمان جام‌حذفی نادیده بگیرند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 816772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟