فروزان: از استقلال نه از صبا و راه آهن شکایت دارم

محسن فروزان گلر سابق آبی پوشان پایتخت که در حرکتی تحسین برانگیز طلب 500 میلیون تومانی به باشگاه استقلال Esteghlal را بخشیده در گفتگو با "ورزش سه" در این مورد توضیح داد: من 500 میلیون با استقلال قرار داشتم که با احتساب آپشن‌ها 700 میلیون می شد. در این مورد هم تمام مستندات موجود است و نامه هایی که از اداره مالیات گرفتم را هم دارم. البته بازیکنانی که شکایت کردند، حق داشتند چون برای تیم عرق ریختند و زحمت کشیدند وخیلی هم خون ریختند.
فروزان ادامه می دهد: اما منِ محسن فروزان این کار را نمی کنم، چون هر چه دارم از استقلال است. هواداران استقلال و این تیم به من شخصیت و هویت داد و هیچ وقت نمی توانم از خانواده خودم شکایت کنم ولی از طرفی بازیکنانی که شکایت کردند هم کاملا حق دارند. البته خدا را شکر که AFC این کار را کرد که همه بدانند فوتبال ما آماتور است، ولی خدا کند استقلال و تیم های دیگر از مسابقات آسیایی حذف نشوند. من هم طلبم را بخشیدم که خدایی ناکرده استقلال از آسیا حذف نشود و امیدوارم باشگاه بتواند بدهی های دیگر را پرداخت کند تا مشکلی پیش نیاید.
گلر سابق استقلال در پاسخ به این سوال که کار شما ارزشمند است، اما باشگاه باید یاد بگیرد که به تعهدات خود پایبند باشد و با توجه به اینکه در مالکیت دولت هستند، آیا کار شما باعث نمی شود که انها بدعادت شوند، گفت: این حرف درست است، اما چیزی که استقلال به من داد، میلیاردها ارزش داشت. من پیراهنی را پوشیدم که خیلی از اسطوره های فوتبال ایران پوشیدند. خیلی ها دوست دارند، میلیاردها هزینه کنند تا در استقلال بازی کنند؛ البته باز هم می گویم که بازیکنانی که شکایت کردند، حق دارند و باید باشگاه طلب های آنها را بدهد. من از راه آهن و صبای قم طلب دارم و از آنها شکایت می کنم و نمی گذارم این بدعادتی به وجود بیاید.
گلر صدرنشین لیگ هفدهم با انتقاد از بدهکار بودن همیشگی تیم های دولتی، بیان کرد: هر تیمی که دولتی است، همیشه بدهکار است. استقلال باید از زیر نظر دولت بیرون بیاید. اگر تیمی دولتی است باید هزینه آن را بدهند و اگر نمی توانند تیم را به آدم ثروتمندی بدهند که خدا را شکر تعدادشان در ایران کم هم نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟