دستور اکید رنگرز به آماده‌سازی ورزشگاه وطنی

به گزارش رکنا، ورزشگاه وطنی برای بهره برداری به 20 روز استراحت بیشتر نیاز دارد. با این حال مسئولان این تیم در نظر دارند دو بازی پیش رو را در ورزشگاه وطنی به میدان بروند. گویا حمید مطهری خواهان بازی در قائمشهر در حضور هواداران شده و به مسئولان باشگاه تاکید کرده هر طور شده شرایط بازی در این ورزشگاه را فراهم کنند. از این رو با توجه به این که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قرار است این استادیوم را به شکل غیر حضوری افتتاح کند و از طرفی وزیر ورزش برای این افتتاحیه به مازندران می آید؛ همه مسئولان استان از جمله حسن رنگرز در تلاشند ورزشگاه را به بازی هفته سوم مقابل تیم ملوان برسانند.

رو گذشته (جمعه) حسن رنگرز، ریس اداره کل ورزش مازندران به شکل شبانه روزی در ورزشگاه وطنی حضور داشت و همه امور را برای برگزاری هر چه بهتر افتتاحیه این مجموعه آماده کرد. از این رو با توجه به این که قرار است بازی با حضور تماشاگران برگزار شود به زودی مقدمات برگزاری بازی فراهم و این استادیوم در بازی هفته سوم افتتاح خواهد شد.

 نصب سکوهای در یک سمت ورزشگاه، تغییر سیستم سخت افزاری رختکن ها، تغییر چمن مصنوعی به طبیعی و ترمیم جایگاه‌ها و نصب سروریس بهداشتی، بازسازی بخش دیگری از سرویس‌های بهداشتی و بسیاری موارد دیگر از جمله سیتم صوتی و نور و این قبیل موارد با ساخت یک ورزشگاه تازه هیچ فرقی ندارد. از این رو با توجه به هفته دولت در نظر دارند این ورزشگاه را افتتاح کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 816735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟