واکنش تند اولین زننده گل دربی به اظهارات خیابانی

احمد منشی‌زاده زننده اولین گل دربی در خصوص اظهارات جواد خیابانی مجری با سابقه ورزش صداوسیما به خبرنگار رکنا گفت: اینکه ایشان می‌آیند در یک برنامه تلویزیونی درباره دوپینگ بازیکنان تیم تاج در بازی معروف سال 1354 صحبت می‌کند، جالب نیست. اصلا باید پرسید جوادخیایانی آن موقع چند سالش بوده است؟ براساس کدام مستند این صحبت‌ها مطرح می‌شود. این حرف‌ها جز اینکه تفرقه پراکنی کند چیز دیگری در پی ندارد. من خودم در 3 دربی بازی کردم و به واقع هیچ وقت از این حرف‌ها نبوده و نیست.

وی ادامه داد: فوتبال شخص مثل من که حد فاصل سالهای 1349 تا 1350 بوده خالی از هرگونه دوپینگ این مسائل بوده و قسم می‌خورم فوتبال کل ایران هم پاک بود. چون آن وقت‌ها پولی در بین نبود و نهایت قرارداد من در سال 1349 مبلغ 6000 تومان بود که به دوپینگ نمی‌رسید. آخه آقای خیایابی شما که در طول گزارش همیشه از فوتبال خارج می‌شوی چراباید خاطر طرفداران یک تیم را مشوش کنی؟ من اعتقاد دارم هرکسی در هرکاری باید حرفه‌ای باشد و براساس واقعیت‌ها حرف بزند.

شایان ذکر است جوادخیابانی در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر شبکه سوم روز پنجشنبه هفته قبل خبر از دوپیگ برخی از بازیکنان تیم تاج در بازی سال 1354 این تیم با پرسپولیس داده بود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 816659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟