اسدی: خریدها سطح توقعات از پرسپولیس را بالا برده است/ تیم گل‌محمدی نیاز به زمان دارد

«ابراهیم اسدی» پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص کارشناسی بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: درست است که بازی اول پرسپولیس بود. ولی سطح توقع از تیم نسبت با توجه به خریدهایی که انجام داده خیلی بالا رفته است. انتقادات در این مورد هم درست هستند. ولی باید به تیم فرصت بدهیم تا بازیکنان جدید و قدیمی به هماهنگی لازم برسند. جدا از این چند موقعیت صددرصد هم داشتیم در مجموع پرسپولیس با توجه به اعتقاد آقا یحیی و استفاده از تک فوروارد باز هم هجومی، نفوذی بازی کرد. زمانیکه چندین مربی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌آیند به خوبی اهمیت این مسابقه مشخص می‌شود.

وی در مورد پنالتی گرفته نشده ذوب آهن در این دیدار ادامه داد: بله بنظرم پنالتی درست بود. ولی به هرحال این موضوع بستگی به دید داور و تصمیم او در آن لحظه دارد. چنین اتفاقاتی در فوتبال ما همیشه رخ می‌دهد چیز عجیبی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خرید «یورگن کلودیو» نیز در پایان خاطر نشان کرد: کلودیو بازیکن بزرگ و خوبی است. قبل از این هم در گفت‌وگویی اشاره به عنوان کهکشانی بودن پرسپولیس داشتم گفتم: ما تیم کهکشهانی نمی‌خواهیم. بلکه تیمی می‌خواهیم که در تمامی دیدارها بتواند با استفاده از خریدهای جدید 3 امتیازها را جمع کند تا آخر فصل کارمان برای قهرمانی به اما و اگر نیفتد. امیدوارم که امسال پرسپولیس  بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد لیگ را با قهرمانی تمام کند. 

انتهای پیام/ 

کدخبر: 814414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟