یوسفی: مقصر اصلی پرسپولیس یحیی است/ هوادار نباید تجمع کند

رحیم یوسفی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات این روزهای این باشگاه به خبرنگار رکنا گفت: مقصر اصلی اوضاع و احوال این روزهای باشگاه بدون شک یحیی گل محمدی است و او باید نسبت به جذب مهاجم زودتر از این‌ها اقدام می‌نمود. مشکل عدم گلزنی پرسپولیس مشکل یکی دو روز نیست و اصولا از سال گذشته ما درگیر این شرایط بودیم. چه طور است که گل محمدی برای هر پست لیست داده و مدیریت اقدام به خرید کرده و همه چیز خوب است ولی برای خرید مهاجم انقدر دست دست کرده و زمان خوبی را از دست دادیم وضمن اینکه دیگر بازیکن خوبی در ایران نماینده است.

وی ادامه داد: 7 یا 8 بازیکن با قیمت‌های بالا جذب باشگاه شده اما به بحث مهاجم فکر نشده و ما در فاصله چند روز مانده به شروع لیگ مشکل گلزنی خاطرمان را اذیت کرده و نگران هستیم. البته که کاری که باید انجام یم شد نشده و دیگر فایده‌ای ندارد. من فکر می‌کنم باشگاه باید برای خرید دیاباته اقدام کند و اگر آزاد است او را جذب کند.

هافبک اسبق سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: تجمع راه حل مناسبی برای خوادار نیست و اصلا هیچ کجا بدین صورت احقاق حق نمی‌شود و باشگاه باید کاری کند که کار به اینجا نرسد.چون تمرکز تیم به هم ریخته و دوباره مثل سال قبل لیگ را خوب شروع نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 813082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟